Netwerksleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordygrunn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Hallo

Ik heb een nieuwe laptop gekocht.
Ik heb een losse router en ik heb een netwerksleutel ingevuld alleen zegt hij dat hij onjuist is. Ik kan dus nu alleen nog maar rechtsstreeks op internet, hoe kan ik mijn router weer gebruiken?

Met vriendelijke groet,
Jordy

Hey Jordy,

Probeer eens naar je router te connecten.

Typ in je internet explorer:

192.168.1.1 ( dit ip hebben de meeste routers het kan zijn dat die niet werkt.)

nu vraagt hij over je wachtwood en username deze staan waarschijnlijk in het boekje dat je hebt gekregen.

Als je bent ingelogt kan je de key veranderen in een wachtwoord naar keuzen,

Hoop dat je er uit komt.

Groetjes,,

Dennis

Ik heb hier toch internet verbinding voor nodig? en ik kan alleen met kabel verbinden dus niet draadloos.

Met vriendelijke groet,
Jordy

Nee hiervoor heb je geen internetverbinding voor nodig, haal gewoon de internetkabel er uit en doe deze in je laptop, dus vanaf je router gelijk rechtstreeks in je laptop, en kijk dan wat voor IP adres je krijgt.. kan je zien om naar Start > Uitvoeren > toets dan CMD in en dan in het dos scherm IPCONFIG /ALL en dan het ip nummer invoeren van je router dan moet je in je router kunnen, probeer eerst eens zonder netwerk sleutel dus haal die netwerk sleutel er uit, uit je router en probeer dan nog eens als hij het wel doet dan is waarschijnlijk je sleutel niet goed.

Voor meer informatie kan je misschien ook eens op deze website kijken.

http://portforward.com/

Succes

Ik heb hier toch internet verbinding voor nodig? en ik kan alleen met kabel verbinden dus niet draadloos.

Met vriendelijke groet,
Jordy

Nee dat is gewoon lokaal.

Dus als je met een kabel bent verbonden met je router kan je dat ip gewoon intikken!

groetjes,

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan