Netwerksleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retuobak

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Ik heb net een nieuwe computer. En bij de begin installatie vroegen ze om de netwerksleutel van het internet dat ik wilde (draadloos) Ik heb dat alleen toen niet ingevuld en op overslaan gedrukt omdat ik dacht dat ik dit later wel zou kunnen instellen.
Nu wil ik op internet alleen nu vraagt hij niet meer om de netwerksleutel en geeft gelijk aan dat het verbinden niet lukt.
Nu kan ik dus geen verbinding meer maken...
Weet iemand een manier hoe ik toch weer de vraag om de netwerksleutel krijg??

U kunt inloggen op de router/modem met de kabel zonder een netwerksleutel. U kunt dan via de webinterface van het apparaat de wachtwoord uitlezen en wijzigen.

U dient hiervoor de computer/laptop met een netwerk kabel aan de router/moden aan te sluiten en dan het IP adres in een webbrowser te benaderen.

Volgens mij is dat de vraag niet.
TS heeft wel een netwerksleutel, alleen vraagt Windows (of welk besturingssysteem TS dan ook heeft) daar niet meer om en geeft aan geen connectie te hebben.
Bij de netwerkinstellingen/draadloze netwerken zal dit moeten worden gewijzigd.
Om deze vraag beter te kunnen beantwoorden is het wel handig om te weten met welke versie van Windows er wordt gewerkt (of als er niet met Windows wordt gewerkt, waar dan mee)

Mijn excuses, heb de vraag niet goed doorgelezen

Ik neem aan dat het om een Windows Vista/7 gaat aangezien de TS aangegeven heeft dat het om een nieuwe computer gaat.

Om de profielen te verwijderen gaat op hetzelfde manier op beide besuringssystemen dus ik denk dat de onderstaande stappen het probleem zal oplossen:

Klik op Start en vervolgens op Netwerk

Klik vervolgens in het linkermenu op Draadloze netwerkverbindingen beheren

Kies uit de lijst uw netwerk en vervolgens op Verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan