mrmusic
Inventaris
- Lid geworden
- 29 okt 2006
Ik zit met het volgende probleem:
Router: Linksys WRT54G V 3.1
PC met Windows Vista Ultimate en US Robotics draadloze PCI netwek adapter
Heeft altijd volledig probleemloos gewerkt, maar nu sinds enkele dagen dit probleem.
Mijn normale netwerk-snelheid is ca. 500KB/s, klopt ook netjes met mijn abbo van Casema.
Maar:
Wanneer ik iets download, b.v. met Utorrent of Grabit, haal ik die snelheid ook
echter
Zodra is ga surfen, zowel met FireFox als IE7, is mijn snelheid 15KB/s
Mijn conclusie zou zijn dat de netwerk verbinding op zich goed is, downloaden gaat immers probleemloos. Ook de andere pc's in het draadloze netwerk hebben geen problemen.
Mijn PC draait standaard met NOD32 en A-Squared, scans hebben niets gevonden. Voor alle zekerheid nog online scan Ewido gedaan, alleen wat cookies.
Alles opgeschoond met CCleaner. maar niets helpt.
Het is zelfs zo, dat wanneer ik iets download via nieuwsgroepen en de download loopt op 500KB/s en ik dan alleen maar mijn browser open, ook de Grabit verbinding direct compleet instort.
Ik kom er niet uit.
Router: Linksys WRT54G V 3.1
PC met Windows Vista Ultimate en US Robotics draadloze PCI netwek adapter
Heeft altijd volledig probleemloos gewerkt, maar nu sinds enkele dagen dit probleem.
Mijn normale netwerk-snelheid is ca. 500KB/s, klopt ook netjes met mijn abbo van Casema.
Maar:
Wanneer ik iets download, b.v. met Utorrent of Grabit, haal ik die snelheid ook
echter
Zodra is ga surfen, zowel met FireFox als IE7, is mijn snelheid 15KB/s
Mijn conclusie zou zijn dat de netwerk verbinding op zich goed is, downloaden gaat immers probleemloos. Ook de andere pc's in het draadloze netwerk hebben geen problemen.
Mijn PC draait standaard met NOD32 en A-Squared, scans hebben niets gevonden. Voor alle zekerheid nog online scan Ewido gedaan, alleen wat cookies.
Alles opgeschoond met CCleaner. maar niets helpt.
Het is zelfs zo, dat wanneer ik iets download via nieuwsgroepen en de download loopt op 500KB/s en ik dan alleen maar mijn browser open, ook de Grabit verbinding direct compleet instort.
Ik kom er niet uit.