netwerkstatus in systeemvak geeft probleem maar kan wel surven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
hey iedereen,
In het systeemvak geeft het icoontje voor mijn internetverbinding dat draadloos werkt problemen aan. Er staat een rood kruisje bij. Ik heb gekeken in het apparaatbeheer en kon geen probleem opmerken daar. Ook heb ik de probleemoplossing al laten draaien dit zonder resultaat na de procedure geeft hij dat het met probleem oplossen niet kan worden opgelost. Kan iemand helpen heb een easynote TM packerbell met windows 7 erop alvast bedankt voor de hulp.
Voor alle zekerheid heb ik er ook nog een plaatje bijgedaan.
netwerkprobleem.jpg
groeten aquino

Het icoontje met het rode kruis in je plaatje is het icoontje voor een bekabelde verbinding, niet voor de draadloze.

Laatst bewerkt:
Dat icoontje lijkt mij van bedraad internet/netwerk, niet wifi. En bedraad ben je inderdaad niet aangesloten, dus dat lijkt correct weergegeven.
Wifi heeft (bij mij dan toch) zo'n oplopend staafjesdiagram, niet wat jij laat zien in je schermafdruk. Mogelijk is de wifi status zichtbaar te krijgen via het klikken op het 'pijltje naar boven', rechts van het toetsenbordje en daar Aanpassen te kiezen en "Pictogram en meldingen weergeven" aanzetten bij Netwerk.

EDIT: Edmoor schreef ook al zoiets, zie ik.

Tijs.

het probleem was dat ik njiets aan instellingen heb veranderd en ook geen draad heb aangesloten voor netwerkverbinding. Dus normaal gezien zou hij het staafjes diagram moeten weergeven en niet het schermafbeelding. Ook stond wifi ingeschakeld. Heb vannacht la^top uitgezet en een paar minuten geleden terug opgestart moest in de voormiddag ergens naartoe en nu geeft hij wel het juiste weer of toch hetgeen ik verwachte.
groten Aquino

Zoals dnties al zei kun je in dat systeemvak aangeven welke icoontjes er wel of niet getoond moeten worden en wanneer. Die is echter niet helemaal foutloos. Om het icoontje voor het bedrade netwerk uit te sluiten kun je het beste, als je die toch niet gebruikt, de adapter voor bedraad netwerk uitschakelen in de netwerk instellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan