Netwerkverbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Hoi,

Ik heb een nieuwe laptop gekocht en wil nu verbinding maken met het internet. Hiervoor klik ik op het icoontje rechtsonder van netwerken en daar zie ik mijn naam tussen staan. Als ik daar op klik moet ik een netwerksleutel ingeven maar ik heb geen idee waar ik deze kan vinden.

Graag jullie support.

Harryman

Hoi !

Inlogcode staat standaard op de onderzijde van je router, tenzij je het veranderd hebt.

Je kunt ook inloggen in de router, naar de Wlan-pagina gaan, beveiligings-instellingen.

Mogelijk kun je de inlogcode daar aflezen.

Helpt dat alles niet, dan je router resetten, en nieuw ww. instellen.

Greetz,

Harry.

De key heb ik al geprobeerd maar die geeft helemaal niets aan.

De code onder de router werkt niet.

Inloggen op de router heb ik ook gedaan. Daar zie ik wel een password maar geen netwerksleutel. Het password wat daar staat heb ik ook geprobeerd maar werkt ook niet.

Groet, Harryman

Hoi !

Dan: router resetten, en inloggen met het standaard ww. (staat in de manual)

Nu kun je de wireless inlogcode instellen (zie m'n vorige post).

Greetz,

Harry.

Hoi,

Ik heb 'WirelessKeyView uitgevoerd op de laptop van mijn vrouw en nu krijg ik wel code's te zien:

Van mijn eigen pc en van de laptop van mijn vrouw.

Key Type Key (Hex) en Key (Ascii) . Welke moet ik hebben en dan die van mijn eigen pc of van de laptop?

Groet, Harryman

Hoi !

Inlogcode (of: wachtwoord als je wilt) is voor iedere PC die draadloos verbinding wil maken met je netwerk hetzelfde !

Greetz,

Harry.

Als ik de reeks cijfers ingeef bij sleutel krijg ik geen verbinding...evenmin als ik
het wachtwoord invoer.

Ennuh...mijn router heeft geen resetknop...??:evil:

Groet, Harryman

Hoi !

Over welke router (merk-type) hebben we het ?

Greetz,

Harry.

Net terug van vakantie en vandaag weer bezig geweest met het probleem. Notebook geeft nu aan : netwerkkabel niet aangesloten. Mijn draadloze laptop heeft geen problemen evenmins als mijn PC. De WEP sleutel heb ik inniddels wel gevonden. als ik deze invoer krijg als antwoord dat dus de netwerkkable niet is aangesloten.
Ik heb mijn notebook meegehad op vakantie en daar kon ik normaal via Wifi internetten.
Waar zou nu nog het probleem kunnen zitten?

Groet, Harryman

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan