Netwerkverbinding start traag op door wachten op McAfee Internet Security 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

catman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo beste computercollega's :thumb:

Onlangs heb ik McAfee (Internet Security 2009) op mijn computer met Vista Home Premium gezet. Tijdens het opstarten van de PC staat op een gegeven ogenblik alles klaar maar moet de internetverbinding wachten omdat McAfee nog aan het opstarten is......en dat is vervelend.
De computer betreft trouwens een HP waarvan ik de image (met Norton demo etc. etc.) heb teruggezet. Norton heb ik niet geactiveerd en direct verwijderd.....denk daarom niet dat dit het probleem is.

Wie heeft hier een oplossing voor of is hier niets aan te doen ??

Groet,
Catman :cool:

Ik zou sowieso McAfee niet gebruiken, omdat deze helemaal niet zo goed is.

Hij is erg traag en houdt niet eens alle virussen tegen.
Ik zou gewoon voor de betaalde versie van Norton gaan.

Hoi,

laten we alsjeblieft niet weer deze discussie aanslingeren welke virusscanner beter is of niet....daar schiet ik met mijn probleem niets mee op. Inmiddels diverse merken geprobeerd en jarenlang McAfee zonder problemen tot deze versie.....traag met opstarten maar voor de rest prima ! Norton was in ieder geval trager. ......afijn geeft ik toch een reactie.

Probleem is gewoon dat McAfee bezig is met allerlei "zaakjes" op te starten en uit te zoeken en daar moet internet op wachten......is er geen instelling waar deze "zaakjes" sneller afgehandeld kunnen worden ?? om het maar even simpel te zeggen :D

Moet ik misschien terug naar de eerdere versie waar ik geen vertraging in had :confused: ??

Groet,
Catman

Als je in de eerdere versie geen vertraging had zou je kunnen proberen terug te gaan naar die versie.

Misschien staat er bij de instellingen iets als alle bestanden scannen, of opstart bestanden scannen bij opstarten.

dat kan veel tijd kosten.

Hoi Rick,

bedankt voor de reactie :thumb:. Ik zal eens gaan wroeten in dit programma.....vervelende van dit soort programma's is dat ze steeds "slimmer" maar eigenlijk ook vaak te uitgebreid zijn om in te stellen....maar we zullen eens gaan kijken.

Groetjes,
Catman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan