Netwerkverbinding traag na opstarten Windows.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kap

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Hallo allemaal,

Het volgende is aan de hand, als ik mijn computer aanzet dan heb ik in eerste instantie een download snelheid van 6.25 Mb/s.
Als ik dan de netwerk kabel uit mijn computer haal en hem er weer in doe, dan heb ik een download snelheid van 29.79 Mb/s.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan?

Groet, Ton Kap

Hoi Manamana,

Er draait al een soort gelijk programma op mijn computer namelijk, Registry Easy en die houd hem netjes schoon. Het gaat er eigenlijk niet eens om of mijn computer traag zou zijn, maar dat ik niet de volle snelheid heb als ik de computer op heb gestart. Moet ik bijvoorbeeld de drivers van de netwerkkaart opnieuw installeren of zo?

Groet, Ton Kap

Aangezien dat niemand reageert heb ik de gok maar gewaagt en heb de drivers van de netwerkkaart gedestaliniseerd en de computer opnieuw opgestart en daarna de laatste drivers geinstalteer. Dit heeft niets uit gehaald. Heeft een van jullie nog een idee of oplossing?

Groet, Ton Kap

Hoi MertensW, Wil ik best proberen hoor maar ik denk dat dit niet de oorzaak is. Namelijk, als ik na het opstarten van de PC de netwerkstekker er uithaal en hem vervolgens er weer in doe dan heb ik de volle snelheid, dus ik denk dat de netwerkbakbel goed is. Ik heb ook al lopen klagen bij Telfort maar die kunnen ook niets vinden, wel doordat ze mij op een andere server hebben gezet een paar GHz meer snelheid. Voor Manamana, mij PC start normaal op de temperatuur van de processor is gemiddeld 50 gr.(watergekoeld) er zit 8 GHz geheugen in, hij draait op Windows Vista 64 bit. Ik raak er inmiddels wel aan gewend om na het opstarten even de stekker er uit en in te doen.

Ik hoor graag nog wat suggesties, Ton Kap

Hallo allemaal, Er is een wonder geschied. Mijn PC heeft zichzelf hersteld. Elke ochtend als ik de PC aan had gezet ging ik even kijken bij speedtest.net wat de snelheid was, een soort tik van mij, dan was altijd de gang om even achter mijn PC te duiken en de stekker er uit en in te doen. Maar zins een paar dagen hoeft dat niet meer ik heb nu gewoon een constante snelheid van 28,78 Mbps. Ik zelf heb niets ondernomen wat betreft reparaties of zo, hij heeft het echt zelf gedaan. Toch wil ik jullie danken voor de suggesties.

Met vriendelijke groet,
Ton Kap

Hallo Ton. Ton is nu blij. Goed gedaan. Dank voor de terukoppeling.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan