netwerkverbinding...

Status
Niet open voor verdere reacties.

targo

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Berichten
40
Hallo iedereen, ik hoop zo dat iemand mij zou kunnen helpen! ik heb een laptop een zeer goeie zelf maar ik merk dat mijn internet verbinding héél traag gaat... voor een bestandje van het internet te downloaden van bv. 8mb ga het niet rapper dan 200 bytes/ sec....het duurt meer dan een dag tegen dat het klaar is!..als ik naar taakbeheer>netwerk ga, dan zie ik dat mijn netwerk verbinding niet meer gaat dan 0.5%...:( ik hoop zo dat iemand mij kan helpen!! alvast bedankt!:D


MVG
 
Laatst bewerkt:
En als je niet draadloos verbindt met het netwerk, maar met draad, gaat ie dan sneller? En werk je met een modem/router ineen of een los modem en losse router?
 
En als je niet draadloos verbindt met het netwerk, maar met draad, gaat ie dan sneller? En werk je met een modem/router ineen of een los modem en losse router?

danku voor de tip maar ik heb het al gebrobeerd met de kabel te verbinden hij zegt dat hij een super goeie verbinding heeft maar de precentasie veranderd niets en aan de snelheid ook niets... en zover ik weet werk ik met een model/router in 1 ;)
 
Laatst bewerkt:
Dan ligt het óf aan je modem/router, óf aan je internetprovider. Het lijkt me sterk dat je zowel een probleem met je draadloze netwerkkaart hebt als met je gewone netwerkkaart. Maar voor de zekerheid kun je eens proberen een andere computer aan te sluiten. Misschien moet je internetprovider eens bellen, vaak is de router ook van hun.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan