wvanoverloop
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 apr 2010
hallo, misschiens is dit een klein probleempje dat een groot kan worden. Het pictogram tekentje van de netwerksterkte bij een draadloos internet is plotseling verdwenen ( rechts bonder scherm ). In zie dus niet meer direct dat ik met het internet aangesloten/verbonden ben. Ik heb reeds overal gezocht om dit op te lossen maar vergeefs. Mijn Pc ( DELL inspiron 531 ) draait onder Vista Home Premium ( 64 x 2 Dualcore ) - servicepack 2. Wie kan me helpen, wat kan/moet ik doen? Thanks, in elk geval reeds dank bij voorbaat. Willy.
Geachte gast0225, ik heb reeds eerder de weg behandeld die u voorstelt.Evenwel heb ik reeds gezocht naar het ikoontje doch dit is nergens te vinden in de lijst. Misschiens geef ik u nu een andere denkpiste. In elk geval dank voor uw snelle reactie en ook voor de volgende. Willy
Geachte gast0225, ik heb reeds eerder de weg behandeld die u voorstelt.Evenwel heb ik reeds gezocht naar het ikoontje doch dit is nergens te vinden in de lijst. Misschiens geef ik u nu een andere denkpiste. In elk geval dank voor uw snelle reactie en ook voor de volgende. Willy
Laatst bewerkt: