netwerkverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

wvanoverloop

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2010
hallo, misschiens is dit een klein probleempje dat een groot kan worden. Het pictogram tekentje van de netwerksterkte bij een draadloos internet is plotseling verdwenen ( rechts bonder scherm ). In zie dus niet meer direct dat ik met het internet aangesloten/verbonden ben. Ik heb reeds overal gezocht om dit op te lossen maar vergeefs. Mijn Pc ( DELL inspiron 531 ) draait onder Vista Home Premium ( 64 x 2 Dualcore ) - servicepack 2. Wie kan me helpen, wat kan/moet ik doen? Thanks, in elk geval reeds dank bij voorbaat. Willy.
Geachte gast0225, ik heb reeds eerder de weg behandeld die u voorstelt.Evenwel heb ik reeds gezocht naar het ikoontje doch dit is nergens te vinden in de lijst. Misschiens geef ik u nu een andere denkpiste. In elk geval dank voor uw snelle reactie en ook voor de volgende. Willy

Laatst bewerkt:
Je hebt al rechts op de balk geklikt en vervolgens op eigenschappen, daarna tabje 'systeemvak' en vervolgens achter 'Inactieve pictogrammen...........' geklikt op 'Aanpassen', om tot slot het icoontje in de lijst op te zoeken en links te klikken op het rechts van het icoontje staande : 'verbergen indien ....' en dit te veranderen in 'Weergeven'?

Laatst bewerkt:
geachte, jullie hulp is zeer welkom geweest. Finaal is het probleem toch opgelost. Mijn hartelijke dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan