Netwerkverkeer in de gaten houden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hey

biij mij op school hebben ze dus een netwerk voor alle computers.. en die beheerder kan dan zien wat andere doen en berichten sturen...zou ik dat ook kunne dat lijkt me wel leuk:P maar weet iemand hoe dat kan?

dankje.. ik zie ook dat je die files kan verwijderen.. kunnen ze dan niet meer zien wat jij doet?

dat zou ik niet weten

dat zou ik niet weten

okej:D.. toch heel erg bedankt
en dan nog iets... ik probeer ook ff iets thuis uit met extern verbinding maken via een computer. ik heb alles al in gesteld van firewalle en toestaan en alles en als ik dan ga ik dus naar bureau-assoscoiress-->communicatie-->verbinding met externbureaublad
en dan vul ik alles in en klik op verbinding maken.
krijg ik zwart beeld met dan kan ik zo inloggen met boven in z'n gedeelte geel met Ip adres en dan doe ik als gebruiker de Administrator en dan login want heeft geen ww. maar dan staat er dat ik te beperkte moglijkheden heb. maar dat account is administrator.. of heb ik dan op mijn computer beperkte mogljikheden.

is beetje vaag misschien allemaal:P

en is de andere computer wel ingesteld voor externe verbinding.
ik zou crossloop gebruiken.....

ja hij is wel ingesteld
ik heb namelijk bij systeem in configratiescherm iets aangevinkt van toestaan

logmein is gratis en gemakkelijk ...

gammakkelijk:P?
ik heb hem nu en ls ik hem start opent re z'n internet pagina klik ik op Remote Control
maar dan doet hij niks.. dan staat er links boven in z'n teken van dat je shockwave ofzo niet hebt zon rondje driehoek en nog iets.. maar ikheb dat wel:S

okej.. het is nu wel gelukt. alleen ik ben nu op me eigen comp met mezelf verbonden.. dus ziet er beetje vaag uit.. netalsof je 2 spielgels voorelkaar houd.. het gaat oneinidg door:P
hoe kan ik bijvoorbeeld het user domein van me zus invoeren om ff te kijken of het werkt

Laatst bewerkt:
ow.. nog 1 ding.. LogMeIn. is echt heel gemakkelijk alleen op de free versie kan je geen geluid:(
weet iemand waar je dat wel kan? met een gratis programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan