Netwerkversie Palm Desktop Agenda

• Onderwerp starter Onderwerp starter NvW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NvW

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Beste lezers,

Kan iemand mij vertellen of er een netwerkversie van de Palm Desktop Agenda bestaat?
Op dit moment werken we op verschillende PC's met standalone versies. We willen graag een netwerkversie zodat we onze agenda's op elkaar af kunnen stemmen via het netwerk.
Via palm.com en palmone.com heb ik niets kunnen vinden.

Alvast dank voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

Niels.

Als jullie Outlook gebruiken en deze wel kunnen synchroniseren dan is de professional edition wellicht de oplossing. De Palm synchroniseert met Outlook enz..

Geplaatst door Tiborv
Als jullie Outlook gebruiken en deze wel kunnen synchroniseren dan is de professional edition wellicht de oplossing. De Palm synchroniseert met Outlook enz..
de instellingen hiervoor zijn ingewikkeld als de gebruikers beperkte rechten op de pc hebben ... in vele gevallen konden wij maar synchroniseren als de gebruiker admin rights had ...

Dan is er iets niet goed ingesteld. Via Exchange server, die zeer goed samenwerkt met Outlook, is dit goed te doen. Outlook Agenda's kunnen dan eenvoudig gesynchroniseerd worden.

Geplaatst door Tiborv
Dan is er iets niet goed ingesteld. Via Exchange server, die zeer goed samenwerkt met Outlook, is dit goed te doen. Outlook Agenda's kunnen dan eenvoudig gesynchroniseerd worden.
idd, wij werken zonder netwerk, ik had over netwerkversie gelezen ... excuses.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan