netwerkwachtwoord opgeven na installatie ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.baart

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Na een groot probleem. ME opniewuw geinstalleerd alles draait goed nu, maar bij opstrten wordt steeds gevraagd naar een netwerkwachtwoord.
Hoe kan ik dit eruit krijgen. Want ik heb geen netwerk.

Netwerkwachtwoord he... Nu heb ik geen ME PC bij de hand moet ik zeggen maar in je configuratiescherm, gebruikers. Zijn daar meerdere gebruikers opgegeven?

als ik in conf. scherm op gebruikers klik krijg ik de mogelijkheid om meerdere gebruikers in te stellen. Dit is niet gebeurt dus.

Ik heb overigens ook geprobeerd via zoeken naar *.pwl en dit verwijderd. ( vond ik bij W98) maar bij herstart stond het er gewoon weer. Dat hielp ook niet

http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t12320.html

* Wanneer ik mijn pc opstart word mij sindskort om mijn netwerkwachtwoord gevraagd
waarschijnlijk heb ik deze optie zelf onbewust geactiveerd, hoe zet ik hem uit?

* Probeer dit eens:
Ga naar Start > Instellingen > Configuratiescherm > Netwerk en ga daar naar Primaire netwerkaanmelding en kies voor de Windows aanmelding.

* dank

Zoiets dan?

Ik dacht dat Me dezelfde achtergrond had als Windows 98.
Daar moet achter rechtsklik op Netwerkverbindingen,
eigenschappen, configuratie, bij primaire netwerkaanduiding staan "Microsoft Family aanmelden" .

Als dat zo staat ingesteld word je niet meer om aanmelden gevraagd.

ME is dus toch anders dan W98. Wanneer ik rechtsklik op netwerk krijg ik alleen de mogelijkheden: openen en snelkoppeling maken. (geen eigenschappen, configuratie of wat dan ook)

Ik heb nu gekozen voor windows aanmelding in primaire netwerkaanmelding.
Nu wordt er niet om een ww gevraagd.
Dus probleem opgelost:D
Bedankt!!!!

Geplaatst door g.baart
ME is dus toch anders dan W98. Wanneer ik rechtsklik op netwerk krijg ik alleen de mogelijkheden: openen en snelkoppeling maken. (geen eigenschappen, configuratie of wat dan ook)

Ik heb nu gekozen voor windows aanmelding in primaire netwerkaanmelding.
Nu wordt er niet om een ww gevraagd.
Dus probleem opgelost:D
Bedankt!!!!

Weet ik dat ook weer :thumb:

Case Closed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan