netwerkwachtwoord opgeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farbak

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2001
Plotseling krijg ik om de haverklap een schermpje te zien van netwerkwachtwoord opgeven.
Met server, gebruikersnaam en wachtwoord met mogelijkheid wachtwoord opslaan in wachtwoordenlijst.
Maakt niet uit of je het opnieuw invult, het verschijnt weer snel op het scherm.
Zeer storend.

hi,
Heb je echt een server draaien of gaat het om een share op een andere PC?
grtz gerrit

voer eens gewoon systeemherstel uit als je helemaal geen idee hebt hoe het er gekomen is, die instelling zal dan wel weg zijn :thumb:

had je verschillende herstelpunten?

ben je dan met systeemherstel wel genoeg teruggegaan naar een datum waarvan je zeker weet dat alles toen goed werkte?

Ik heb hersteld naar bijna een maand geleden. Toen had ik het probleem nog niet.
Desondanks krijg ik de melding toch weer terug. Onbegrijpelijk !

verwijder eens gewoon alle verbindingen(instellingen van netwerken) die je nu hebt, te vinden in het configuratiescherm...

stel dan je internetverbinding opnieuw in, eventueel ook met een benodigde cd van drivers voor je modem/router

sorry maar ik trek me even terug uit dit topic omdat ik momenteel gewoon geen tijd heb voor helpmij, ook vanwege eigen problemen...

maar vermeld misschien even voor andere helpers waarom je je probleem linkt aan outlook...

Zoals ik al in het begin aangaf krijg ik een schermpje te zien van netwerkwachtwoord opgeven.
Met server, gebruikersnaam en wachtwoord met mogelijkheid wachtwoord opslaan in wachtwoordenlijst.
Dit zijn instellingen die gerelateerd zijn aan de accountinstellingen van Outlook.

Misschien in Outlook je e-mail instellingen verwijderen en opnieuw aanmaken.

Ik neem aan dat het om een serveradres van je mail gaat. Is bij de provider zelf alles in orde? Of hebben ze daar een storing?

Btw, ik heb het zelf ook af en toe bij gmail. Maar na 1 keer op nieuw klikken gaat ie weer.(Af en toe = 1 keer in de 2 weken ong.)

Ik heb geen reden aan te nemen dat daar een storing is.
Kan eerdergenoemde Helpmij-mail niet worden gebruikt vertaald naar Vista ?

Dat gaat over windows zelf, en is niet geschikt voor vista(zoals je zelf al aangeeft in het topic).
Als ik het goed heb gaat jou vraag over outlook.

De eerste is het geval als je een thuisnetwerk hebt (die daarom zeurt)
Jou geval gaat over je mailserver en die 'staat' bij je provider.

Heb je werkelijk even bij je internetprovider gekeken of ze een storing hebben? Een mailstoring heeft geen invloed op je internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan