netwerkwachtwoord: probleem voor UPC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
hoi,

ik heb sinds 4 weken last van het volgende:

na ong 17.00 uur krijg ik regelmatig de melding in mijn outlook:netwerkwachtwoord invullen, ik heb outlook de gehele dag aan, met om de minuut post halen, iemand een oplossing of heeft dit probleem ook?

als ik klik gaat ie weg, maar kan dus ook weer terug komen

als deze melding komt is er dan een probleem met de mailserver van UPC?

nu heb ik UPC gemaild :(

1e antwoord: wij kennen het probleem niet, graag bellen met de klantenservice heb ik niet gedaan

wederom gemaild :mad:

2e antwoord, instellingen opnieuw installeren, en quick fix installeren heb ik niet gedaan

dus opnieuw gemaild met het volgende letterlijke antwoord::evil:

De melding die u omschrijft is geen melding welke afkomstig is van onze internet-dienst. Daarom hebben wij u geadviseerd uw Outlook opnieuw in te stellen en/of eventueel opnieuw te installeren.

Indien deze melding hiermee niet verholpen is adviseren wij u iemand te raadplegen met voldoende kennis om uw computer te controleren. Helaas heeft UPC te weinig kennis en informatie over computers om hier een duidelijke oorzaak van aan te wijzen.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit probleem ook.
Ook ik verdenk UPC maar hoe maak je dat hard?
Ik heb onlangs Vista geinstalleerd en dus ook Office.
Het probleem blijft bestaan, dus herinstalleren heeft kennelijk geen zin.

Daar heeft UPC niets mee te maken, dus het probleem zit in de outlook configuratie, loop die eens helemaal na.

En de aangedragen oplossingen door UPC, hoef je niet te doen, maar ze zouden kunnen helpen, grappig is wel, dat ze aangeven, er niets mee te maken te hebben, en dan nog een meeltje te versturen, en ze er nog steeds van verdenken.:confused:

Repareer outlook, hier staat er wel wat over.

Of het Office pakket repareren, via software.

het is bij mij geen verdenking meer, ik heb het probleem niet zo erg meer, soms1 of 2 keer per dag, maar ik heb een kennis die bij de helpdesk werkt, en er waren destijds problemen met de SMTP server van UPC. Na 6 keer heen en weer gemail ben ik opgehouden, omdat het probleem eer bijna niet meer was.

Het ligt hem echt niet aan de persoonlijke instellingen. UPC zoekt het probleem bij de klant en nooit bijhun zelf. een paar maand ook probleem gehad met, het lag em aan mijn router, moest em resetten, had dat wel vaker gedaan, en UPC heeft mijn lijn na gekeken, en gereset.En idd het probleem was opgelost

ze willen dat de klant belt, want dat levert geld op.blijven mailen.

Daar heeft UPC niets mee te maken, dus het probleem zit in de outlook configuratie, loop die eens helemaal na.

En de aangedragen oplossingen door UPC, hoef je niet te doen, maar ze zouden kunnen helpen, grappig is wel, dat ze aangeven, er niets mee te maken te hebben, en dan nog een meeltje te versturen, en ze er nog steeds van verdenken.:confused:

Repareer outlook, hier staat er wel wat over.

Of het Office pakket repareren, via software.

verklaar dan eens dat zonder dat ik iets gewijzigd heb, het probleem bijna tot 0 keer per dag is gereduceerd. overdag/'s nachts kon ik mailen zonder de melding, alleenna 16/17 uur speelde het probleem

Zit je op een andere server dan ik, heb er nooit last van gehad, en een verklaring heb ik niet, alleen je eigen configuratie, en frustratie, en toch misschien een probleem in hun SMTP server, wie zal het zeggen.

Tevens flame je weer, dat je niet moet bellen, want daar verdienen ze aan, tjonge, tjonge, het is geen "big brother is watching you" ze weten niet zoveel, bij de helpdesk, maar ze zitten er niet om geld te verdienen, een helpdesk kost geld, en als je weet hoe vaak ze worden gebeld voor onzin, of door foutieve instellingen, door de gebruiker zelf veroorzaakt,:confused: dan praat je wel anders.

Ze zitten er, om klanten te helpen, niet meer, en niet minder, en geloof me, het is niet kostendekkend, maar dat zie je dan ook aan de rekening.:)
Je geeft aan een kennis te hebben die daar werkt, die zal er vast niet over liegen, vraag het eens.

Zit je op een andere server dan ik, heb er nooit last van gehad, en een verklaring heb ik niet, alleen je eigen configuratie, en frustratie, en toch misschien een probleem in hun SMTP server, wie zal het zeggen.

Tevens flame je weer, dat je niet moet bellen, want daar verdienen ze aan, tjonge, tjonge, het is geen "big brother is watching you" ze weten niet zoveel, bij de helpdesk, maar ze zitten er niet om geld te verdienen, een helpdesk kost geld, en als je weet hoe vaak ze worden gebeld voor onzin, of door foutieve instellingen, door de gebruiker zelf veroorzaakt,:confused: dan praat je wel anders.

Ze zitten er, om klanten te helpen, niet meer, en niet minder, en geloof me, het is niet kostendekkend, maar dat zie je dan ook aan de rekening.:)
Je geeft aan een kennis te hebben die daar werkt, die zal er vast niet over liegen, vraag het eens.

om niet af te te ver af te dwalen, toch ff een reactie, Zij mogen de klant in uiterste geval bellen, moeten ze eerst toestemming hebben van hun directe chef...maar dat gebeurd bijna nooit.

als jij de vraagstelling van mij leest, en krijg als antwoord, uw probleem kennen we niet, graag bellen, is het mij duidelijk wat men wil.

tuurlijk zijn er zat die de verkeerde instellingen hebben, maar door de vraag begrijpend te lezen moet het kaf wel van het koren te scheiden zijn.

nogmaals ik heb/had het probleem alleen in de avonduren, dan zou ik gaan denken, als helpdeskmedewerker, he zou dat probleem dan bij ons kunnen liggen, eerst op de afdeling eens kijken of er al meer zijn, research bij de directe chef. Misschien zal dat ook wel worden gedaan, maar dat wordt er niet bij gezegd. nee het is direct: het probleem kennen we niet, blablabla..... Terwijl ik later hoor dat er wel degelijk SMTP problemen zijn geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan