netwerkwachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapstam96

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Berichten
353
Hallo,

Sinds enkele weken krijg ik, als ik Outlook geopend heb steeds een vestertje in beeld genaamd Netwerkwachtwoord opgeven.
Wat ik ook doe, klikken op OK, Annuleren, kruisje rechtsboven, wachtwoord opslaan aanvinken, het venster blijft up-poppen. :(
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Groeten,
__JanWillem__
 
Ik gebruik overigens outlook 2007.
En nu zie ik dat er geen afbeeldingen meer worden weergegeven in de email.
Ik heb gezocht maar kon dit niet terug vinden in de instellingen.
Kan iemand me ook met dit gevalletje helpen?

__JanWillem__
 
Het wachtwoord van Outlook (express) kan je inzien met de tool PC Wizard.
Het is een benchmark tool en monitort de hardware in je PC. (net als averest, maar dan uitgebreider)
Als je het progje hebt gedownload, geinstalleerd en geopend, ga je naar => configuration => en klikt op het symbooltje van een sleutelbos. Het toont dan de aanwezige .sam-bestanden en andere bestanden waarin een password is opgeslagen.
Het werkt op het OS van XP, het werkt iig met Outlook Express, andere versies van Outlook weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Leuk progje.
Maar ik weet mijn wachtwoord wel.
Dus heb ik die opnieuw ingevuld, maar het venster blijft komen...:rolleyes:
 
Als het inlogscherm steeds weer terugkomt betekent dat of het wachtwoord niet juist is, of de inlognaam.
Niet toevallig CapsLock aanstaan?
Staat er niet perongeluk een vinkje bij Wachtwoord onthouden terwijl er daar een verkeerd wachtwoord staat? Dat kan je vinden door in Outlook:
Extra => Accounts => TB E-mail
Dan je eigen account selecteren => Eigenschappen => TB Servers
Op hetzelfde Tabblad kun je ook je accountnaam controleren
 
Het testen van de accountinstellingen gaf een fout aan in het ontvangren van mail.
Via chello help ben ik erachter gekomen dat het heel simpel is het wachtwoord te wijzigen wat ik dan ook maar heb gedaan.
Nu verliep de test goed en zijn de venstertjes weer verleden tijd.
Chato, ik dank je voor je reacties en je hulp.
__JanWillem__
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan