netwerkwachtwoordopgeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

iptilburg

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2001
dit venster komt telkens terug na enkele minuten. dit ondanks dat wachtwoord is ingevoerd en onthouden is aangevinkt.

hoe kan ik voorkomen dat ik dit nog steeds te zien krijg ?

Welk venster?

En heb je meerdere accounts aangemaakt? Zo ja haal je b.v. post binnen voor aliassen?

groeten van Jane

hallo,
hoofd pc met daaraan 7 pc's welke met elkaar verbonden zijn. de 7 pc's kennen dit probleem.
ik zal een bijlage er bij doen van het scherm.

hopende dat het nu duidelijker is.

Bijlagen

Het betreft dus een server met 7 clients ?
Hoe wordt de mail gestuurd ? Dus alle mail voor persoon 1 altijd naar pc 1 of via bv een exchange server ?

op iedere pc ( met eigen e-mail adres) kan er van en naar elkaar en naar buiten gemaild worden.

er zit een hub tussen de pc's als ik het goed vermeld.
het wachtwoord en het vinkje moeten we steeds plaatsen -soms komt het tijdens gebruik nog een keer terug om in te voeren.

Ik had hetzelfde probleem met telkens opnieuw het wachtwoord invoeren, totdat ik erachter kwam waar het aan lag: Ik heb 3 Postvak In mappen gemaakt met onze namen en 2 alias mailadressen bij de provider. Daarna 3 accounts aangemaakt in Outlook om met alle 3 de mailadressen een mailtje te kunnen sturen. Vervolgens gaat Outlook handmatig dan wel automatisch verzenden en ontvangen en vroeg iedere keer om dat wachtwoord. Ik kreeg een helder idee: Outlook gaat alle 3 de accounts verzenden/ontvangen, maar de gebruikersnaam en wachtwoord is bij alle 3 hetzelfde. Ik heb nu 1 account op verzenden en ontvangen gezet en de rest uitgesloten. Viola weg melding! Met behulp van Wizard Regels zorg ik er tenslotte voor dat de post in de goede map terecht komt.
Misschien is dat je probleem maar omdat je niet veel gegevens geeft, b.v. welke Outlook, XP of zo en hoeveel e-mailadressen je hebt is het moeilijk te zeggen waar het aan ligt.

Groeten van Jane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan