Network Monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurbri

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2006
Hallo, als ik een depgaande scan wil doen met mijn nod32 scanner krijg vrijwel direct het onderstaande bericht, kan iemand mij vertellen wat dit is? Ik heb geen idee wat netmon.exe doet en wat voor programma Network Monitor is. Ik hoop dat iemand me kan helpen

Jurgen

applicatie Win32/Monitor.Netmon.A gevonden in het werkgeheugen. Dit bestand kan verwijderd worden. Maak een backup van uw data voordat het bestand geschoond wordt. Geen aktie mogelijk zolang het bestand in het geheugen is. Klik Verlaten om verder te gaan en schoon alle lokale schijven. Infectie in het systeemgeheugen komt van bestand C:\Program Files\Network Monitor\netmon.exe.

In de eerste link die ik plaatste staat info over het virus.

crash zei:
In de eerste link die ik plaatste staat info over het virus.
maar dat verwijst naar een ander virus lijkt het wel, niet naar Win32/Monitor.Netmon.A
Of zit ik er nu helemaal naast?

Verder op de pagina staat het bestandje, wat jij in je eerste post noemde.
Virussen hebben vaak meerdere namen, dit is afhankelijk hoe het bedrijf van een bepaalde virusscanner een virus noemt.:)

crash zei:
Verder op de pagina staat het bestandje, wat jij in je eerste post noemde.
Virussen hebben vaak meerdere namen, dit is afhankelijk hoe het bedrijf van een bepaalde virusscanner een virus noemt.:)

Dat heb ik gezien maar na de tool te hebben gedraaid vind ie niks. Wat doet het programma Network Monitor? Heb je dit programma nodig?

Ik denk niet dat je het echt nodig hebt, kijk eens of je het handmatig kunt verwijderen.

crash zei:
Ik denk niet dat je het echt nodig hebt, kijk eens of je het handmatig kunt verwijderen.

Denk je dat Crash, of weet je dat zeker, wil geen zooi eraf gooien die nodig blijkt te zijn, heb jij het op je pc staan? ik draai XP trouwens

Jurbri

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan