New outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fvz
  • Startdatum Startdatum

Fvz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2024
Sinds gister onthoud New Outlook de taal instelling niet en gaat steeds terug naar Engels.
Als ik opnieuw de taal naar Nederlands zet en de tijdzone op Amsterdam instel krijg ik de melding Programma moet opnieuw opgestart worden om de instellingen aan te passen.
Helaas is het dan wederom Engels.??????????

New Outlook valt dat niet onder Office? Is er sprake van 'sync with cloud'?
Deze nog gevonden.

Laatst bewerkt:
Op welk platform? Windows, neem ik aan? En heeft het programma de taal instelling eerder wél onthouden? Zo ja: is er onlangs wat veranderd aan de software, zoals updates?

Ik heb even gegoogled, en kwam nog een vraag van een Italiaan tegen met hetzelfde probleem. Die kreeg dit antwoord:
"did some testing on my end, and it is found that when I clicked on "You must refresh the page for the folder names to be updated to your selected language" after changing the language and then followed the prompts, I restarted Outlook and saw the updated language."
Heb jij het ook zo gedaan?

@OctaFish .Het lijkt dat wij gevonden hebt gaat over de weergave taal van de mappen in Outlook.

TS. Gaat het hier om de taalinstellingen van de mappen binnen Outlook of de taal van Outlook zelf?

het gaat hier over de taal instelling van NIEUW Outlook. niet over mappen.
Windows 11
Ik heb even gegoogled, en kwam nog een vraag van een Italiaan tegen met hetzelfde probleem. Die kreeg dit antwoord:
"did some testing on my end, and it is found that when I clicked on "You must refresh the page for the folder names to be updated to your selected language" after changing the language and then followed the prompts, I restarted Outlook and saw the updated language."
Heb jij het ook zo gedaan?
Inderdaad zo heb ik het gedaan , als je dan Nieuw Outlook weer afsluit en opstart gaat de taal weer naar Engels

Het gaat over Nieuw outlook, de door microsoft opgedrongen vervanger van Mail&Agenda
Volgens mij kan je de oude nog steeds gebruiken. Ik zit daar in ieder geval nog op. En dat houd ik vol tot Microsoft de stekker er uit trekt.
Helaas voor jou ben ik niet bereid om de nieuwe er bij mij op te zetten om te kijken of het probleem bij mij ook optreedt :).

Kijk hier nog even naar.

Terug
Bovenaan Onderaan