new site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die pop up was niet echt leuk :(
Maar voor de rest ziet het er leuk uit. En probeer is een andere lettertype:cool:
 
Site doet er bij mij zeker 20 seconden over om helemaal te laden. Wel wat lang!!
 
Pop up is inderdaad bijzonder irri.
Site doet er veel te lang over om te laden, na circa 20 seconden pas een werkbaar scherm, maar het totaal laden van de pagina (met name je borders) duurt tot 1 minuut.
Er staat teveel informatie op de 'homepage' m.a.w. je moet teveel scrollen op de eerste pagina, een eerste pagina moet kort en overzichtelijk zijn.
 
leuke site bij mij duurt het niet lang om te laden maar idd die pop up is wel iritand;)
 
die popup komt erdoordat ik een of andere teller van webstats4u heb geplaatst weet iemand een manier om die dan te verwijderen???:confused:
 
Je zou die nieuwtjes die je in het midden hebt staan misschien onder een knop kunnen zetten.
Dat ze normaal alleen in verkleinde weergave worden getoond(alleen de titel bijvoorbeeld) en als je dan op de titel klikt, dat dan de rest van het bericht naar voren komt.
Dat maakt je site zeker al weer wat overzichtelijker.

Verder zou je de bestandsgroote van de kopjes bij de menu's e.d. een stuk kunnen verminderen.
bijvoorbeeld dit plaatje: *klik*
Die is maar 20x158 pixels, maar wel 25Kb. Alleen die van "Site Info" is een stuk beter. 1,9 Kb.

Die link naar "Dreuzelprofeet"(je forum) die zou ik in een "_blank" laten openen.
Zelfde met het weblog.

De links bij "Partners" zouden ook in een "_blank" kunnen openen, omdat het niet jouw site is

Bij de boeken staan onderin de hoofdstukken. En Elk Woord Staat Met Een Hoofdletter. Ik weet niet of het zo hoort bij de boeken, maar dat staat een beetje Breezah.

De links naar de films, ik hoop dat je daar nog mee bezig bent, want die doen het niet echt.
Daar zou je hetzelfde nu in kunnen zetten als je bij de "Posters" hebt gezet.
Of ook weer kunnen linken naar je "/nietbeschikbaar.html" (waar wel mooie hoofdletters staan :p)


Verder vind ik het een goed opgezette site, die met een beetje tweaken er nog beter uit kan komen te zien.
 
ik zal zeker een paar pagina's veranderen. Hebben jullie nog tips dan kunnen jullie die er natuurlijk ook nog bij zetten

Alvast bedankt voor alle tips:rolleyes: :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan