he hallo daar allemaal ik had een vraagje over ms acces.
Ik ben sinds kort penningmeester van een vereniging en nu wilde ik graag het een en ander bij gaan houden met ms acces. zoals bv een adressen lijst, betalingen die gedaan moeten worden en inkomsten uit lidmaatschap enz.
nu heb ik op school wel acces gehad, maar dat is al weer een tijdje geleden.
nu wilde ik dus vragen of iemand ergens een site weet waar een beetje een duidelijke uitleg van acces staat hoe ik dit voor een vereniging het beste zou kunnen doenof misschien een site waar al iemand een database van een vereniging op heeft staan die die zelf heeft gemaakt en die ik zou kunnen gebruiken.
ik heb zelf office xp
alvast bedankt.
met vriendelijke groet,
henny
Ik ben sinds kort penningmeester van een vereniging en nu wilde ik graag het een en ander bij gaan houden met ms acces. zoals bv een adressen lijst, betalingen die gedaan moeten worden en inkomsten uit lidmaatschap enz.
nu heb ik op school wel acces gehad, maar dat is al weer een tijdje geleden.
nu wilde ik dus vragen of iemand ergens een site weet waar een beetje een duidelijke uitleg van acces staat hoe ik dit voor een vereniging het beste zou kunnen doenof misschien een site waar al iemand een database van een vereniging op heeft staan die die zelf heeft gemaakt en die ik zou kunnen gebruiken.
ik heb zelf office xp
alvast bedankt.
met vriendelijke groet,
henny