Newload forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hallo iedereen! Ik heb een eigen forum gemaakt, hier is ie: www.newloadforum.tk

De lay-out is nu allemaal heel standaard enzo dus ik zou graag willen weten hoe ik een eigen lay-out kan maken, alvast bedankt!

wel aardig alleen er zijn al velen forums over dit. en de lay out is ook standaard.

Geplaatst door jddeprutser
wel aardig alleen er zijn al velen forums over dit. en de lay out is ook standaard.

Dat ben ik met je eens, er zijn al genoeg fora over deze onderwerpen. Maar aan de lay-out gaat Stinuz werken (dat is hij tenminste van plan :D).

Inderdaad, dit forum is niet verschillend van veel andere, maar ik ga het tog proberen hem ''groot'' te maken, als me dat op een of andere manier zal lukken:confused:

En ja, ik ga de lay-out zeker veranderen, er zijn al 100den sites met deze lay-out, dus da's flauw.....

weird, ik heb heel snel alle kleuren enzo rood gemaakt maar als ik dan die style kies blijft ie er hetzelfde, als ik naar www.newloadforum.tk ga word ie heel even rood (zie bijlage) maar daarna weer gewoon dit

Wat doe ik fout!?

PS: Op het plaatje lijkt de website grijs maar dat is omdat ie 16-bit is.

Bijlage deed het niet!

Hier is ie:

dammit.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb hem al!, ik moest hem bij mijn eigen account-info ook nog weizigen:D

Plaatje is trouwens verwijderd.....

ligt het nou aan mij, maar alles is rood ook de tekst, je ken de tekst niet meer lezen.

Lijkt me op het eerste gezicht ook beter om een template te downloaden.

Haha, ik doe alleen even wat testjes, geen wonder dat het niet leesbaar was want ik zat wat te gokken op kleurcodes, weet jij of iemand anders misschien een site ofzo waar al die codes bij elkaar staan, want met al dit geggok bereik ik weinig....

Hij is af, nu moet ik hem nog op gang krijgen........:confused:

Wederom een forum die simpelweg 50 secties aanmaakt om maar bezoekers te trekken ... Dat is niet genoeg, een forum downloaden, style uitzoeken en een paar secties aanmaken ... Dan heb je er toch nauwelijks iets voor gedaan ... ik zie echt niet waarom dit forum zich beter zou kwalificeren dan honderden, inclusief andere talen duizenden, andere fora :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan