Als nieuwe gebruiker van Newsbin (Pro 5.30) loop ik vast op mijn servergegevens.
Ik heb highwinds.zeelandnet.nl als server ingevuld + naam en wachtwoord.
De verbinding komt echter niet tot stand. Telkens krijg ik deze statusmelding:
01/01/2010 23:08:01 SERVER=highwinds.zeelandnet.nl, MSG=The Username or Password is Wrong - Contact your News Server Support Department (it's not Newsbin)
Ik kom er maar niet achter wat er loos is. De helpdesk van Zeelandnet heeft me verzekerd dat het niet aan mijn logingegevens kan liggen. Want een test van de helpdesk wijst uit dat naam en wachtwoord juist zijn.
Poort 119 heb ik opengezet (zowel TCP als UDP)
Wie heeft voor mij dé oplossing?
Misschien relevant: ik gebruik een draadloze router: Sitecom 11n
Ik heb highwinds.zeelandnet.nl als server ingevuld + naam en wachtwoord.
De verbinding komt echter niet tot stand. Telkens krijg ik deze statusmelding:
01/01/2010 23:08:01 SERVER=highwinds.zeelandnet.nl, MSG=The Username or Password is Wrong - Contact your News Server Support Department (it's not Newsbin)
Ik kom er maar niet achter wat er loos is. De helpdesk van Zeelandnet heeft me verzekerd dat het niet aan mijn logingegevens kan liggen. Want een test van de helpdesk wijst uit dat naam en wachtwoord juist zijn.
Poort 119 heb ik opengezet (zowel TCP als UDP)
Wie heeft voor mij dé oplossing?
Misschien relevant: ik gebruik een draadloze router: Sitecom 11n