lokoloko
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2002
Hallo mensen ik heb een vraag want ik kom er zelf niet uit ...
Mijn provider is @home en ik gebruik het programma newsbin pro.
Meer dan een jaar geleden was de newsserver gewoon ''news'' en toen werkte newsbin ook prima, nu werkte dat niet meer en toen gebruikte ik ''news.landg1.lb.home.nl'' als server en die deed t prima maar na een paar maanden ging het mis...soms was ik verbonden met hoge snelheid en die zakte dan plots naar <1kb. Als ik dan wachte dan kwam de snelheid weer terug.
Nu heb ik de nieuwste versie van newsbin en nu doet helemaal geen 1 server het meer, dit zijn o.a de servers die ik zojuist heb geprobeerd:
news.venlo1.lb.home.nl
news.rdc1.ov.home.nl
news.tilbu1.nb.home.nl
News.tilbu1.nb.home.nl
news2.tilbu1.nb.home.nl
news.landg1.lb.home.nl
213.51.144.6
news.groni1.gr.nl.home.com
news1.rdc1.ov.nl.home.com
news.almel1.ov.home.nl
En nog een stel meer, mijn firewall heb ik tot in de treure getest en zelfs uitgezet maar daar ligt t niet aan newsbin heeft toestemming. (zonealarm op win xp pro)
Voorheen werkte dit ook prima in de zelfde combinatie.
Is er iemand die nog servers weet voor @ home of die een oplossing weet voor dit probleem
ps: xnews doet het wel....
Bedankt alvast!
Mijn provider is @home en ik gebruik het programma newsbin pro.
Meer dan een jaar geleden was de newsserver gewoon ''news'' en toen werkte newsbin ook prima, nu werkte dat niet meer en toen gebruikte ik ''news.landg1.lb.home.nl'' als server en die deed t prima maar na een paar maanden ging het mis...soms was ik verbonden met hoge snelheid en die zakte dan plots naar <1kb. Als ik dan wachte dan kwam de snelheid weer terug.
Nu heb ik de nieuwste versie van newsbin en nu doet helemaal geen 1 server het meer, dit zijn o.a de servers die ik zojuist heb geprobeerd:
news.venlo1.lb.home.nl
news.rdc1.ov.home.nl
news.tilbu1.nb.home.nl
News.tilbu1.nb.home.nl
news2.tilbu1.nb.home.nl
news.landg1.lb.home.nl
213.51.144.6
news.groni1.gr.nl.home.com
news1.rdc1.ov.nl.home.com
news.almel1.ov.home.nl
En nog een stel meer, mijn firewall heb ik tot in de treure getest en zelfs uitgezet maar daar ligt t niet aan newsbin heeft toestemming. (zonealarm op win xp pro)
Voorheen werkte dit ook prima in de zelfde combinatie.
Is er iemand die nog servers weet voor @ home of die een oplossing weet voor dit probleem
ps: xnews doet het wel....
Bedankt alvast!