NewSID Vastgelopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

azb100

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Beste,

Ik heb nu sinds gisteravond NewSID op mijn pc draaien, maar het lijkt echter of dit vastgelopen is. (Hij staat al aan sinds gister 20:00 en er is nog steeds geen fluit gebeurd) Is er een manier om dit te resetten of zo zonder mijn Windows installatie onstabiel te maken?

Ik draai Windows 7 Ultimate 64-bit

Met vriendelijke groet,

Rick Schravendeel:thumb:

Beste,

Ik heb nu sinds gisteravond NewSID op mijn pc draaien, maar het lijkt echter of dit vastgelopen is. (Hij staat al aan sinds gister 20:00 en er is nog steeds geen fluit gebeurd) Is er een manier om dit te resetten of zo zonder mijn Windows installatie onstabiel te maken?

Ik draai Windows 7 Ultimate 64-bit

Met vriendelijke groet,

Rick Schravendeel:thumb:

Als je de pc nog aan hebt staan. Reboot de pc eens. Kan het toevallig niet zijn dat Newsid geen 64 bit ondersteund. Anders probeer het eens om newsid de compatible mode naar vista of xp te zetten.

Laatst bewerkt:
Yes!

Thx, heb gereboot, ik had geen admin rechten. Mijn hele pc was naar de knoppen en al mijn bestanden waren ook weg:shocked::eek: Gelukkig:) had ik de cd nog, en ik heb systeemherstel gebruikt. Nu draait alles weer als een zonnetje:p en mijn bestanden zijn weer terug!:D Dankjewel!:thumb:

P.S. NewSID, waar het er niet op! Het veranderd meer dan je SID!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan