Newsleecher connect niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

VinnieW

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Ik heb net newsleecher v3.9 beta11 geïnstalleerd. Heb daar 2 newsservers compleet in toegevoegd maar...

Het lijkt alsof de knop 'connect' het niet doet.
Dat kan natuurlijk niet, maar ik kan erop blijven klikken tot ik een ons weeg. Er gebeurt helemaal niks, noppes, nada. :confused:
Nog niet een poging om toch te connecten maar dat de authorisatie mislukt is ofzo, nee echt letterlijk niets... :(

Wie heeft dit al eens meegemaakt en/of weet een oplossing?

Bedankt vast!! :thumb:

Laatst bewerkt:
Denk dat je het toch moet zoeken in het ingeven van de servergegevens en gebruikersnaam en wachtwoorden, van je provider/payserver
gezien het authorisatieprobleem.

Denk dat je het toch moet zoeken in het ingeven van de servergegevens en gebruikersnaam en wachtwoorden, van je provider/payserver
gezien het authorisatieprobleem.

Heej Jackall!

Bedankt voor je reactie!
Ik heb o.a. de newsserver van @home erin gezet met de volgende gegevens:
- Newsserver: newnews.home.nl
- Inloggegevens: gebruikersnaam@home.nl + mijn wachtwoord van @home.

Dat zou toch goed moeten zijn?

Maar ik weet niet of het m daar in zit.
Hij doet namelijk echt niets, hij geeft niet eens een foutmelding. Hij probeert niet eens te connecten zeg maar.

als je gebruikersnaam en ww goed zijn ingevuld wel(ww=hoofdlettergevoelig)
Staat je poort wel op 119?

Kijk ook je firewall instellingen na en geef deze evt. vrij voor newsleecher.
autorisatie geeft newsleecher alleen maar aan als er een fout in de gegevens zijn waarmee hij moet inloggen. Vandaar dat ik aangaf dat je het moet zoeken in de instellingen van je servergegevens.

maak een een schermafdruk en plaats deze hier voor meer duidelijkheid.
Ga nu naar m'n werk, zal vanaaf dan nog ff kijken naar een oplossing.

Volgens mij heb je bij de @home newsserver je gebruikersnaam en wachtwoord niet nodig

als je gebruikersnaam en ww goed zijn ingevuld wel(ww=hoofdlettergevoelig)
Staat je poort wel op 119?

Kijk ook je firewall instellingen na en geef deze evt. vrij voor newsleecher.
autorisatie geeft newsleecher alleen maar aan als er een fout in de gegevens zijn waarmee hij moet inloggen. Vandaar dat ik aangaf dat je het moet zoeken in de instellingen van je servergegevens.

maak een een schermafdruk en plaats deze hier voor meer duidelijkheid.
Ga nu naar m'n werk, zal vanaaf dan nog ff kijken naar een oplossing.

Ik heb een screenshotje (.rar)toegevoegd. Heb daar wel mn username en ww aangepast ;)
Poort staat goed, WW heb ik ook dubbel gechecked, firewall + AV heb ik alle permissies gegeven (ook met beide uitgeschakeld geprobeerd).

Maar nog steeds probeert ie nog niet eens iets. Ik weet uit ervaring dat ie op z'n minst een poging zou moeten wagen en dan rechtsonderin een foutmelding zou moeten geven als er problemen met de authorisatie zijn. Dus zitten we nu wel in de goede hoek te zoeken? Of snap ik het gewoon niet:shocked::)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heej jongens,

Ik heb een 'final' versie (v3.8) van de site van Newsleecher geplukt en geïnstalleerd.
Nu werkt alles prima...:confused:

Het zal wel aan mijn programma liggen dan. Ik ga eens kijken of ik nog wat via FTD kan regelen.

Heel erg bedankt voor jullie (snelle!) reacties!!
Special thanks to Jackall :thumb:

Groeten,
VinnieW

Volgens mij heb je bij de @home newsserver je gebruikersnaam en wachtwoord niet nodig

Heej Mario!

Bedankt voor je reactie!
Ik heb onlangs onder een andere Windows deze zelfde versie van Newsleecher (v3.9 Beta 11) nog werkend gehad. Hierin gebruikte ik ook de @home server. Daar moest ik wel mijn gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken, anders werkte die niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan