newsleecher incomplete bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Ik gebruik sinds kort newsleecher en krijg het niet voor elkaar dat ook de incomplete bestanden worden opgeslagen in de downloadmap (zoals bij Grabbit)
Al veel opgezocht en uitgeprint maar niet het ware kunnen vinden.
Ik heb aangevinkt dat ook incomplete bestanden gedownload moeten worden.
Weet iemand hiervoor een oplossing.

Laatst bewerkt:
heb je in het option dialoog venster geen vinkje staan bij never download incompleet files. ?

Er staat bij options géén vinkje bij "never download incomplete files"
De incomplete files blijven in de kolom "status download" staan als queued. Tijdens het downloaden zie je het percentage oplopen tot b.v. 96% en dan gebeurd er niets meer.
Ik download met verschillende servers, waaronder m'n eigen wanadoo abbo news server.

Er zit mij dan niets anders op dan Grabbit weer te starten, deze pakt alles mee.

Laatst bewerkt:
ja dat is zover ik weet de enige plek waar je in newsleecher aan kunt geven dat incompleet files niet gedowload mogen worden normaal gesproken zou newsleecher standaard ook incomplete files moeten downloaden.
Al eens geprobeer om newsleecher te de-installeren en opnieuw er op te zetten.

Liever niet i.v.m. key.

De incomplete bestandjes staan volgens mij een een temp map van newsleecher. Is daar nog iets mee te doen. Ze zijn als .rar bestandjes niet herkenbaar.

een key aanschaffen voor 35 eurie scheelt veel gezeur en 2 jaar ondersteuning ;) maar dat terzijde.

Stel je zelf een download locatie in of laat je alles downloaden naar de standaard map van NL ?

Probleem als opgelost beschouwen, het blijken n.l. bestandjes te zijn die er nog niet compleet opstonden.
'k moet wat geduld hebben.

zeker de supersearch functie gebruikt ;)

die werkt perfect enige nadeel is het kan voorkomen dat files wel op die server staan waar NL zoekt maar nog niet bij je provider verwerkt zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan