Newsleecher onbereikbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

falastir

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2005
Berichten
3
Kan sinds enkele dagen de supersearch functie van Newsleecher v.2.3 niet meer gebruiken. Ook de website newsleecher.com is niet bereikbaar.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?:(
 
newsleecher

Kan sinds enkele dagen de supersearch functie van Newsleecher v.2.3 niet meer gebruiken. Ook de website newsleecher.com is niet bereikbaar.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?:(

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb sinds 4 dagen het probleem dat ik niets meer kan downloaden met newsleecher 3.0 Hij connect op de een of andere manie niet meer. ik heb geprobeerd de versie 3.7 te installeren doch daar krijg ik steeds een keymelding
ik voer de key in maar telkens weer vraagt hij er weer naar. dus deze krijg ik niet werkende. Kan iemand me helpen wat er met 3.0 aan de hand kan zijn? als newsserver heb ik news.kpnplanet.nl
maar het gaat gewoon niet meer terwijl een collega met 3.7 werkt en die doet het wel met dezelfde newsserver. doch dan moet ik mijn hele machine opnieuw installeren zegt tie.


Help please !!!!

Dank jullie wel alvast...

Gr. Binkie
 
newsleecher werkt niet !!!

Ook ik heb dat probleem dat ik niet op de website van newsleecher kan komen. Ik heb het via mijnlaptop geprobeerd en dan lukt het wel. Ik heb wireless internet. Op mijn desktop kan ik newsleecher installeren, maar dan werkt het niet. Ook ik zoek naar een oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan