Newsleecher probleem met opslaan instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

silencerazr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Berichten
4
Hallo ik gebruik al jaren newsleecher, 3.9 final nou gebeurde gister iets waar ik totaal niks van snap: ik kreeg een bug : bugbug123 adjkl zoiets en kon na het afsluiten al me instellingen weer opnieuw erin zetten + de download que was helemaal leeg.

Nu heb ik geprobeerd het te deinstaleren, map verwijderd alles opnieuw installen maar nog steeds zelfde probleem

Nou werk ik met V4,18 heb ik nog hetzelfde probleem maar dit keer geen foutmelding van de bug, maar donders irritant als je elke keer je instellingen en download kwijt bent.

KAN IEMAND MIJ AUB HELPEN EEUWIG DANKBAAR!!!!

ps backup staat gewoon aangevinkt
 
Verwijder Newleechers een helemaal dan, voordat je er een nieuwe versie tegenaan gooit. Gewoon netjes volgens het boekje, via configuratiescherm>>software>>verwijderen.
Als het weg is, even je register opppoetsen, zodat eventuele registervermeldingen ook weg zijn. Dat kan je doen met bijvoorbeeld CCleaner (freeware).

Over die versie 3.19.... die gebruik ik zelf ook al heel lang, maar die bleek vorige week opeens een Trojan te bevatten, op allebei mijn pc's, op dezelfde dag, in hetzelfde bestand. Beide pc's zijn NIET in een netwerk met elkaar verbonden... WTF? :shocked: Kennelijk iets met een datumdropper. Kennelijk zijn er dus exemplaren van 3.19Final in omloop waar iets mee loos is.
 
Laatst bewerkt:
okee thenx man het is al gelukt:D na die register dingen te deleten:D

Greetz
 
ook problemen

Helaas heb ik ook problemen met newsleecher, ik gebruik de beta versie 4.20.
Ineens waren al mijn instellingen verdwenen, en de instellingen werden niet meer bewaard.
Ik heb getracht alles te verwijderen, zelfs uit het register, maar zonder resultaat ?, zelfs bij het invoeren in de zoek functie word het programma afgesloten.
Wie kan mij hier mee helpen !
Al vast bedankt.

Richard
 
Hallo

Heb me vandaag aangemeld maar ik zit met een probleem.
Ik heb newsleecher 3.9 final als ik ga downloaden doet hij het even voor 5 minuten ongeveer en daarna de fout. Unable to logon server response connect winsock resolve host cannot convert host adress newsreaderXX.eweka.nl - No data (#11004) en als dat gebeurt doet mij internet het ook niet meer en moet ik opnieuw opstarten.
Wie kan me helpen.


Thanx Daantje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan