newsleecher werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

pizza1234

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
hoi,
bij elk bestand dat ik download (spellen,muziek etc)
gooit de queue alles er gelijk af.
weten jullie hoe dat komt ?
ook als het bestanden van vandaag zijn gooit ie het er gelijk af.

mvg

Newsserver gecontroleerd?
Heb je verbinding met je usenet provider?

Hallo ,

Zelf heb ik helaas geen verstand van newsleecher , mocht het om een gedownloade versie van newsleecher gaan zou ik liever de gratis versie gebruiken genaamd Grabit.

Hier staat een hele handleiding van op internet ff zoeken op google grabit.

Persoonlijk vind ik deze beter en hij is gratis !

Veel succes

Worden de bestanden wel gedownload?
Want binnen Newsleecher is de Queue de lijst van bestanden die gedownload gaan worden.
Dus als ze gedownload zijn, worden ze (uiteraard) van de queue verwijderd.

me server werkt volgens mij correct heb quicknet
hij geeft gewoon 500 mb aan

Worden de bestanden wel gedownload?
Want binnen Newsleecher is de Queue de lijst van bestanden die gedownload gaan worden.
Dus als ze gedownload zijn, worden ze (uiteraard) van de queue verwijderd.

daarna worden ze tog naar explorer verplaatst daar staan ze ook niet.

daarna worden ze tog naar explorer verplaatst daar staan ze ook niet.

Dat hoeft niet persé.
Je moet even bij Settings en dan Download kijken naar welke map de bestanden worden gedownload. In die map moet je met de verkenner (of newsleecher-explorer) even kijken.

ik kan geen settings vinden in newsleecher hoor :confused:
maare met bijv cod 4 downloaden is ie dan met 1min klaar dat klopt niet dan gooit ie hem er dus gewoon af of nie ?

Dat zal dan wel afhangen welke versie je hebt.
Er zal vast ergens binnen jouw newsleecher een tools / settings / instellingen menu zijn.

De laatste zin snap ik niet (cod 4 downloaden?)

dan download ik call of duty 4
dan gaat ie in de queue en dan is ie binnen 1 min klaar met downloaden zegt ie maar dat kan niet want hij is 7gb dus hij de queue gooit hem er zegmaar af.

In dat geval zou ik kijken hoe oud het bestand is wat op de nieuws-server staat en of de nieuws-server wel zo'n lange retentie heeft (hoe lang de nieuws-server de bestanden bewaard)
Want 7 Gig in één minuut, dan heb je wel een behoorlijk snelle verbinding :p

In dat geval zou ik kijken hoe oud het bestand is wat op de nieuws-server staat en of de nieuws-server wel zo'n lange retentie heeft (hoe lang de nieuws-server de bestanden bewaard)
Want 7 Gig in één minuut, dan heb je wel een behoorlijk snelle verbinding :p

ja die cod 4 was van vandaag maar het gebeurt bij elk bestand dat ik download.

Dan ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen dan met wat de eerste helpers al aangaven (controle newsserver, downloadquota, instellingen newsleecher, etc)...

succes.

Geef de servers wel de tijd om zich te synchroniseren.
Het feit dat deze bestanden vandaag compleet er op staan wil niet zeggen dat alle servers inmiddels 1 op 1 lopen met elkaar.
Hierdoor kan het voorkomen dat niet alle bestanden(compleet) binnen te halen zijn dan wel niet geheel zichtbaar.

Deze symptomen duiden volgens mij maar op 1 ding en dat is dat je een newsserver gebruikt die niet goed is.
Ik heb in het verleden ook gebruik gemaakt van de newsserver van planet(nova.planet.nl) maar zodra ik het van een nieuws groep(bv.alt.boneless) wilde halen werdt de hele qeue supersnel uit newsleecher verwijderd.
Controleer dus even of je de juiste newsserver gebruikt van je provider.
Als je er dan nog niet achterkomt kun je overwegen om via sms voor 1 dag een pay server te nemen en te kijken of t dan wel werkt.
Werkt t dan nog niet ligt het aan je settings.

Grt,
Jordy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan