newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.

haan50

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
150
Ik heb newsleecher om te downloaden en die laat incomplete bestanden staan in de wachtrij. Weet iemand hoe ik ze incompleet op mijn harde schijf krijg?
 
Ik heb uitgevoerd zoals beschreven, maar het werkt niet. Ik heb het bestand geinstalleerd, alles opnieuw gedaan en het werkt niet. Ik heb de computer opnieuw opgestart en het programma is nergens meer te vinden.
 
Ik weet BijGod niet hoe je dat programma in newsleecher kunt gebruiken.
 
Snap niet helemaal waar het over gaat, maar in opties kun je aangeven of je incomplete bestanden wilt downloaden of niet. mIsschien wel te simpel gedacht door mij, anders graag de vraag of het probleem iets duidelijker stellen. Ik heb nog nooit enig probleem gehad met newsleecher.
 
Of dat in de opties nu wel of niet aangeklikt staat maakt helemaal niet uit. Er zou in mijn versie een bug inzitten en toen werd mij geadviseert om hem eens aan te vinken. Dus dit was het ook niet
 
Welke versie gebruik je dan. Onlangs is de final versie uitgekomen, die werkt goed (inclusief het x-patten).
Het is natuurlijk wel te simpel om te zeggen, neem een andere versie, maar ja, als je al weet dat er een bug in zit. Heb je legale versie en is 'ie dan niet te patchen naar de final versie?
 
Misschien is de laatste versie nog te leechen op alt.binaries.comp, daar heb ik hem weggehaald, is op 25/9 gepost, anders kan ik hem wel aan je mailen (ca 5 MB) alleen is het c**** versie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan