Newsleecher

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Nu heb ik met newsleecher

.....part1.rar
.....part2.rar
.....part3.rar
etc

Nou weet ik niet hoe ik verder moet, lijkt unrarren maar weenie hoe?????

Als je alle bestanden binnen hebt en eventueel gerepareerd met QuickPar kun je ze "gewoon" met winrar uitpakken. (r-muisknop op het eerste bestand en extract...).

Ja dat lijkt logisch maar die optie zie ik alleen nergens.

Als je winrar geïnstalleerd hebt zit deze optie gewoon in de verkenner.

Maar waar in de verkenner vind ik dan de gedownloade rars?? Ik zie in die middelste window van newsleecher dus die rars als ik daarop rechtsklik dan zie ik geen extract mogelijkheid. De server is eweka

De rars zitten in je programma map van je newsleecher.
Program files > newsleecher > Download > map met newsgroep naam >

Pf in wat voor wereld ben ik nu terecht gekomen. Weer eens wat anders om als newbie te beginnen. Ik zoek me rot om me een beetje eigen te maken in dit nieuwe wereldje maar het lukniezobest. Bijv in Newsleecher ik kan geen groepen in het betreffende vakje krijgen. Ik kan de chello server niet deleten. Ik kan de rar's in de middenwindow niet deleten. Ik heb een gekochte newsleecher en een gekochte server Eweka. Dus daar is niets mis mee hoop ik. Ik kan eigenlijk helemaal niks. Behalve dan dat ik wel een prog heb kunnen downloaden, allemaal op proef. Ik zal hem toch eens even plaatsen. Het gaat me dus niet om het proggie maar om newsleecher en eweka etc..

Bijlagen

• newsleecher.jpg
    newsleecher.jpg
    87,8 KB · Weergaven: 66
Mario

Mario, dat doe ik uiteraard al maar ik wil een beetje te vlug denk ik, knarst behoorlijk in mun bovenkamer...over een tijdje zal het wel van een leiendakkie gaan maar nou voel ik me toch ff in een verzorgingshuis zitten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan