Newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikel pk

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Berichten
37
hallo,
ik heb een probleem met newsleecher, ik had eerst newsleecher 1 die deed het gewoon goed maar op begeven moment kon ik niet meer downloaden om een of andere reden. Ik besloot een nieuwe newsleecher te downloaden. ik heb nu newsleecher 3.7 final maar ik kom er geen wijs meer uit. ik heb me bij de server aangemeld voor testnews.home.nl, deze is van @home wat ook mijn provider is. ik heb alleen een probleem zodra ik connect druk staat er offline connect on demand. toen hij het wel deed kon ik ook niks downloaden het probleem was toen dat er stond ready for action maar vervolgens ging hij niet downloaden.


weet iemand hoe ik moet beginnen om dit probleem op te lossen?


alvast bedankt,

maikel
 
Wellicht is het bestand langer geleden gepost dan je provider aan retentie aanbiedt.

Wat ik hier zo kan weervinden bedraagt die voor @home 30 dagen.
 
Van welke site probeer je te downloaden via Newsleecher.
 
Laatst bewerkt:
ik heb sinds nu net het programmatje FTDv3 waar ik mee kan downloaden, alleen kan ik het niet, weet iemand hoe ik moet beginnen? moet ik dan een nieuwe server aanvragen die het wel doet? vriend van me heeft ook @home en bij hem doet hij het al super lang? maar elke keer als ik een nieuwe maak geeft ie connect on demand?
 
Met FTD kun je niet downloaden, dat is alleen een programma waarin je kunt zien welke dingen er zoal te downloaden zijn. Staat er bij zo'n post een NZB link dan kun je die aanklikken en moet je de bestanden aanvinken die je wilt hebben om vervolgens een NZB te laten maken door op "NZB" (o.i.d.) te klikken.

Er verschijnt dan een downloadvenster met de vraag of je het bestand wilt downloaden. Nu hoef je hem niet perse te downloaden, je kunt hem ook gewoon openen en je nieuwsreader (in jouw geval Newsleecher) zal dan opstarten en de bestanden komen in de queue te staan.

Wil je meer informatie over nieuwsgroepen dan raad ik je aan om even op http://www.binaries4all.nl te kijken.
 
Ja ik weet dat dat programmatje alleen voor downloaden is, ik bedoelde ook die nzb's maar beetje slecht uitgelegd. bij die site die je zei heb ik gekeken naar serveraddressen van @home ik heb deze toegevoegd:
- testnews.home.nl
- news
- news.tilbu1.nb.home.nl
- news.dbsch1.nb.home.nl
bij alle 4 de servers staat als ik op connect druk: offline (connect on demand)
en als ik dan een nzb download en open download hij vervolgens NIET, mijn vraag is dus hoe kan ik dit verhelpen zodat hij wel download. Want eerst downloaden hij wel gewoon rond de 300 tot 500kb/s. dit probleem kan ik namelijk niet vinden op de site dus zou iemand mij de uitleg willen geven,

alvast bedankt,

maikel
 
Laatst bewerkt:
dafhgpe7.png



zo gaat hij niet verder bij downloaden weet iemand hier een oplossing op.
Er is plaats genoeg op de schijf.
Hij begint gewoon met downloaden ma in het midden en tegen einde stopt hij en geeft hij Queued aan.
Hoe krijg ik hem nou verder met downloaden heeft iemand hier een oplossing voor:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan