Newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.

postduif1962

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
Berichten
9
Hallo,

sinds vandaag heb ik een probleem dat als ik Newsleecher opstart ik en mijn muis bijna niet meer kan bedienen ( alles gaat zeer traag ) en de downloadsnelheid niet is zoals die moet zijn.
Dus zodra ik Newsleecher disconnect kan ik gewoon mijn muis weer prima over het scherm bewegen maar bij connect beginnen de problemen.

iemand een idee ?

Groeten, Ger
 
Hallo,

sinds vandaag heb ik een probleem dat als ik Newsleecher opstart ik en mijn muis bijna niet meer kan bedienen ( alles gaat zeer traag ) en de downloadsnelheid niet is zoals die moet zijn.
Dus zodra ik Newsleecher disconnect kan ik gewoon mijn muis weer prima over het scherm bewegen maar bij connect beginnen de problemen.

iemand een idee ?

Groeten, Ger

geen idee wat het was maar alles werkt weer dus hier mag een slotje op.....
 
Helaas.....

geen idee wat het was maar alles werkt weer dus hier mag een slotje op.....

Wacht nog maar even met dat slotje want helaas vandaag nog steeds hetzelfde dus tijdens het downloaden met newsleecher is A de snelheid lager dan normaal B kan ik de muis nauwelijks gebruiken.

ik werk met Windows 7 en gebruik Newsleecher V3.g Final en EWEKA

ik heb dit echter nooit gehad maar vindt dit erg lastig

graag wil ik weten hoe dit eventueel kan zijn ontstaan of hoe ik dit moet oplossen
en
misschien is het handig om de instellingen na te lopen met iemand anders ( newsleecher )

groeten, Ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan