newsreader is de beste.

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Welk van de nieuwsreader is de beste.

1 agen newsreader
2 grabit
3 newsbin
4 newsleecher

al vast bedankt.

Ik gebruik Grabit en heb in het verleden ook newsleecher gebruikt. Grabit is voor mij nu meest simpele newsreader

De beste bestaat niet, alleen een favoriete newsreader. Ik gebruik al jaren newsbin pro, vanaf versie 2 en dat naar volle tevredenheid.
De andere newsreaders heb ik ook allemaal geprobeerd, maar mijn favoriet blijf newsbin, zeker de nieuwste versie 5.

Ik zelf gebruik newsleecher, maar had eigenlijk meer reacties verwacht om wat meer te weten te komen wat een ieder voor ervaring heb over zijn newsreader en wat het meest gebruikt zou worden.
Misschien belangrijk voor mensen die opzoek zijn voor gebruik voor een nieuwsreader.

ik heb Xnews gebruikt was ik tevreden over , heb grabit gebruikt werkte ook goed , newsbin is ook een goed programma.

Werk nu alleen nog maar met newsleecher en die bevalt er goed.
Denk dat het gewoon is welk programma ken je en vindt je fijn werken en dat is voor iedereen verschillend.

Ik vind het jammer dat ik er maar geen antwoord op krijg, ik neem aan dat er meer mensen zijn die met een psever willen werken!!!!

Wat al eerder gezegt is: De beste bestaat niet.

Wat voor mij een goede is kan voor jou een hele slechte zijn. Zelf uitvinden lijkt mij het beste

Ik vind het jammer om zo'n vraag te moeten afsluiten.

Laatst bewerkt:
Dan sluit je de vraag niet af en blijf je wachten op meer antwoorden

Je hebt gelijk en ben ik wat ongeduldig, maar was hier zeer benieuwd naar wat de ervaringen met diverse newsreaders waren. Ik hou me in ieder geval aanbevolen om hier dan nog meer over te horen.

ik gebruik newsbin 4 en heb ook eens grabit geprobeerd
newsbin vind ik makkelijker

ik heb sinds kort ook newsbin 5, maar daar snap ik geen hol van

Deze vraag loopt automisch ook op het einde, in iedergeval iedereen bedankt, ik ben er niet veel verder meegekomen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan