O jee, na een virusinvasie ben ik overgehaald over te gaan op Apple. En nu zit ik met de problemen, mooie pc, maar ik geloof alleen voor echte serieuze computernerds. Newsreaders voor nieuwsgroepen?, bestaan niet, alsof er een scheiding bestaat in de pc wereld tussen geheelonthouders en wijndrinkers, en dat geloof ik gewoon niet.
Bij het forum Macfreak krijg ik antwoorden alsof het over een moeilijke bijzaak gaat met omslachtige programma's als SABNZBdPlus en Unison die met veel omhaal iets geven wat misschien op Grabit of Newzleecher lijkt.
Daarom maar naar dit forum.
Zo een mentaal verschil bestaat er toch niet tussen de pc gebruikers??!!.
Wie geeft mij nou een goede raad om op net zo een eenvoudige wijze als met Windows via een newsreader nieuwsgroepen op de Mac te downloaden!!!! En dan het liefst op een voor een leek als ik op begrijpelijke wijze.
Bij het forum Macfreak krijg ik antwoorden alsof het over een moeilijke bijzaak gaat met omslachtige programma's als SABNZBdPlus en Unison die met veel omhaal iets geven wat misschien op Grabit of Newzleecher lijkt.
Daarom maar naar dit forum.
Zo een mentaal verschil bestaat er toch niet tussen de pc gebruikers??!!.
Wie geeft mij nou een goede raad om op net zo een eenvoudige wijze als met Windows via een newsreader nieuwsgroepen op de Mac te downloaden!!!! En dan het liefst op een voor een leek als ik op begrijpelijke wijze.