Newsrover, wie werkt ermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Ik ben nu ook newsrover aan het proberen, heb via usenetsearch de nieuwste uitvoering kunnen vinden incl. registratie. ;)

Maar nu; ik heb een C schijf en een D schijf...ik wil de downloads zetten in een map op de D schijf maar wat ik ook instel ze gaan toch naar een map projects onder Newsrover ProgramFiles...in de C schijf...nou dat gaat ie niet redden want die C schijf is maar 7 gig groot en daar XP op met de ProgramFiles en heb nog maar 3 gig over.

Of....zouden dat vooralsnog eerst de Temp mappen zijn?

Wie heeft er ervaring met Newsrover en kan mij er iets over vertellen of verwijzen naar een bruikbare tutorial? (die kan ik niet vinden op google.nl)

groet,

Jean
 
heb eens ff gekeken naar dat programma.

Eerst download je dus de files (die staan dan waarschijnlijk in de temp folder)

als hij daar mee klaar is selecteer je weer alle files en rechtermuisknop en move to folder.

Wel een beetje erg omslachtige manier, hmm na een kleine test werkt dat dus ook niet. raar programma
:confused:
 
Laatst bewerkt:
Ik kom er dus ook niet uit...kan er niets bijzonders over lezen...heb em er dan voorlopig maar weer afgehaald en blijf voorlopig maar met Newsreactor werken, die doet het goed.
Thx voor het kijken!

groet,
Jean

ps.: ik had me aangemeld op jouw forum maar krijg geen mailtje terug met bevestiging!
 
ok ben eruit pffff blijft een raar programma :)

maar klik met de rechtermuis op de groep die je heb toegevoegd bv. a.b.boneless
kies properties (dacht uit mijn hoofd 3e tabblad kiezen)


newsrovercopy7mw.gif


invullen die map en een vinkje zetten bij (zie pijltje foto)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door crazyheels
Ik kom er dus ook niet uit...kan er niets bijzonders over lezen...heb em er dan voorlopig maar weer afgehaald en blijf voorlopig maar met Newsreactor werken, die doet het goed.
Thx voor het kijken!

groet,
Jean

ps.: ik had me aangemeld op jouw forum maar krijg geen mailtje terug met bevestiging!

heb je zeker ingevuld dat je jonger ben dan 13 jaar hehehe zal hem even actief maken ok :thumb:

Done ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan