Nexus 7 vs Ipad mini

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou voor de Nexus 7 gaan. Vooral omdat ik niet kapot ben van Apple. Die Nexus 7 is ontstaan uit een samenwerking van ASUS en Google. Ik ben namelijk fan van ASUS. Ook heeft die Nexus 7 een NVIDIA Tegra 3 quadcore processor en die iPad Mini maar een zielig dualcore'tje (als ik me niet vergis).

Hier ga je dus sowieso een eindeloze discussie over krijgen door de fanboys :p

mijn advies: ga eens kijken in de winkel welke je fijner vind werken.

Heb je al een iphone/ipod? koop dan gewoon een ipad mini.
Heb je al een android telefoon? koop dan gewoon een nexus 7

Hier ga je dus sowieso een eindeloze discussie over krijgen door de fanboys :p

mijn advies: ga eens kijken in de winkel welke je fijner vind werken.

Heb je al een iphone/ipod? koop dan gewoon een ipad mini.
Heb je al een android telefoon? koop dan gewoon een nexus 7

ik heb een iod touch gehad en heb nu een stomme , slome chineze android tablet 7inch

Je kunt natuurlijk geen 50 euro japanse tablet vergelijken met een ipod touch van 300 euro....

Nogmaals het advies, ga ze beide proberen..

Ikzelf zou voor de nexus 7 gaan, puur omdat er android op staat.

Nee dat is niet waar :p

Je kan ABSOLUUT NIET de android ervaring op een goedkoop chinees rommeltablet ervaren...
Ze hebben meestal een veel oudere versie van android (1.x of 2.x) i.p.v 4.x, dus dat is al anders.
Ook zal een nieuwe nexus 7 veel sneller reageren dan zo'n chinees rommelding.

Maarja, als je toch denkt dat een chinees tablet genoeg is om mee te vergelijken dan is een iPad veel beter idd..

Ik ga het nog 1 maal herhalen en dan stop ik ermee :P

Als jij denkt, en dus te lui bent om te gaan kijken, dat een chinees tablet de zelfde gebruikerservaring kan geven aan een nexus 7 koop dan gewoon de ipad mini....

Slimmer is echter als je even gaat KIJKEN en VOELEN naar de 2 apparaten...
Vrijwel iedere degelijke electronica zaak zal deze items binnen een week aanbieden en dan kan je zelf (op basis van CORRECTE informatie) een keuze maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan