Beste leden,
Ik heb weeral een probleem met mijn "goeie ouwe" Nexus S.
Het is wat vervelend en ik heb het al sind mijn update naar Android ICS.
Namelijk, als ik mijn smartphone opstart (als hij afstaat), en hij is dus helemaal opgestart (SIM-kaart geladen, de melding van "USB-opslag" is weg), start hij na 2 minuten gewoon opnieuw op. En daarna nog eens. En nog eens... Tot het na zo'n 4 keer gewoon bruikbaar is.
Dat is héél irritant, en je zou het niet verwachten van een officiële update.
Om het nog wat erger te maken, gebeurt het ook wel eens dat dat ding herstart als het al zo'n 5 uur opgestart is. Vraag mij niet waarom.
Dit is sinds die "fantastiche" update.
Maar dat is nog niet alles!
Ik heb nog een probleem met mobiel internet.
Het valt wel eens voor, als ik normaalgezien 3g internet heb, dat er ineens gewoon een 2g (EDGE) signaal wordt ontvangen.
Ik heb er nochtans niet om gevraagd.
Als ik herstart (en dan heb ik het bovenstaande probleem), dan is alles weer goed.
Blijkbaar is er iets misgelopen tijdens de update.
Kan ik deze opnieuw installeren of gewoon terug gaan naar 2.3?
En tot slot, niet echt een probleem, maar toch:
Als ik systeembelastende taken doe (apps updaten en tergelijk YouTube filmpjes bekijken, als voorbeeld) en ik druk op de homeknop, dan moet die hele (standaard)launcher opnieuw geladen worden...
Het duurt ongeveer 10 seconden tot mijn iconen en widgets worden weergeven, maar dan nog eens 45 seconden tot ik aan alle apps kan.
Heeft iedereen dit?
Ik heb weeral een probleem met mijn "goeie ouwe" Nexus S.
Het is wat vervelend en ik heb het al sind mijn update naar Android ICS.
Namelijk, als ik mijn smartphone opstart (als hij afstaat), en hij is dus helemaal opgestart (SIM-kaart geladen, de melding van "USB-opslag" is weg), start hij na 2 minuten gewoon opnieuw op. En daarna nog eens. En nog eens... Tot het na zo'n 4 keer gewoon bruikbaar is.
Dat is héél irritant, en je zou het niet verwachten van een officiële update.
Om het nog wat erger te maken, gebeurt het ook wel eens dat dat ding herstart als het al zo'n 5 uur opgestart is. Vraag mij niet waarom.
Dit is sinds die "fantastiche" update.
Maar dat is nog niet alles!
Ik heb nog een probleem met mobiel internet.
Het valt wel eens voor, als ik normaalgezien 3g internet heb, dat er ineens gewoon een 2g (EDGE) signaal wordt ontvangen.
Ik heb er nochtans niet om gevraagd.
Als ik herstart (en dan heb ik het bovenstaande probleem), dan is alles weer goed.
Blijkbaar is er iets misgelopen tijdens de update.
Kan ik deze opnieuw installeren of gewoon terug gaan naar 2.3?
En tot slot, niet echt een probleem, maar toch:
Als ik systeembelastende taken doe (apps updaten en tergelijk YouTube filmpjes bekijken, als voorbeeld) en ik druk op de homeknop, dan moet die hele (standaard)launcher opnieuw geladen worden...
Het duurt ongeveer 10 seconden tot mijn iconen en widgets worden weergeven, maar dan nog eens 45 seconden tot ik aan alle apps kan.
Heeft iedereen dit?