NForce 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddah

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Ik wil mijn drivers updaten. Nou moet ik die van nforce4 hebben. Heb deze gevonden, maar bij instalatietips op de nvidia site staat dat ik eerst de drivers moet verwijderen en dan opnieuw instaleren, Is het ook mogelijk om de nieuwe drivers te downloaden en deze dan te instaleren? Begrijp het niet helemaal:(

Je kan de nieuwste driver gewoon vast downloaden.

Hierna ga je naar Configuratiescherm-Software en kijk of daar iets tussenstaat met de tekst nForce o.i.d. Die verwijder je via de knop Verwijderen/Wijzigen.

Als dat klaar is, start je de pc opnieuw op en eenmaal in Windows installeer je de driver die je net gedownload hebt.

Trouwens, je bedoeld niet de driver van je videokaart toch?

Want nForce is een type chipset van je moederbord. De nVidia-videokaarten hebben de benaming Geforce.

Jah bedoel moederbord. Maar je kan bij verwijderen/wijzigen dan alles eruit gooien? en dan moet je bij het opstarten naar de juiste map bladeren waar je het naar toe hebt gedownload?

Alvast Bedankt

Ja.

Je hebt de nieuwe driver gewoon naar het bureablad gedownload toch? Wel zo handig namelijk. Dan kan je daar op dubbelklikken en dan de stappen volgen op het scherm.

jah op bureaublad, en de pc start wel gewoon op? heb namelijk met die gforce gehad dat ie crashte maar jah.is goed gekomen

maar als ik op wijzigen/verwijderen druk, kan ik kiezen, verwijderen met beeldscherm, verwijderen zonder beeldscherm of aangepast, en dan kan je uit vier dingen kiezne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan