Nfs 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supersurver

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2001
HAllo allemaal,

Als ik NFS4 wil installeren krijg ik naar een paar % deze error:

An error occurred during the move data process: -113

Component: Data\Cars
File Group: Cars
File: F:\Data\Cars\traffic\sedan4\car.viv

Wat is hier aan de hand?? en wat kan ik er tegen doen???

alvast bedankt!

Hmmmm.. dat denk ik niet :(

nl. vadaag gekocht en op een andere pc doet ie 't wel :(

Lijkt me onwaarschijnlijk maar alle windows update's en directx 9 enzo? Anders weet ik het zo ook niet, dan is het wachten op een andere gebruiker.

Geplaatst door Arjan99

Wat is de volledige naam Need for speed high stakes? of Porsche 2000

Posrsche 2000 is zeg maar NFS5. Van NFS4 heb je 'High stakes' en 'Road Challange.' Ik heb de laatste (legaal) en die is met geen mogelijkheid draaiende te krijgen op winXP. Ook vastloper tijdens het installeren.

Je hoeft trouwens geen DX9 te hebben voor nfs4. Ik denk dat 7 genoeg is.

Geplaatst door meelman

Posrsche 2000 is zeg maar NFS5. Van NFS4 heb je 'High stakes' en 'Road Challange.' Ik heb de laatste (legaal) en die is met geen mogelijkheid draaiende te krijgen op winXP. Ook vastloper tijdens het installeren.

Je hoeft trouwens geen DX9 te hebben voor nfs4. Ik denk dat 7 genoeg is.

O ja ik heb ook met moeite de nfs 4 high stakes aan de gang gekregen met een patch want anders krijg ik de melding "Dit is geen geldige Win32 toepassing"

hmmmm.... ik heb road challange.... maar die doet 't niet op mijn pc maar wel op die van iemand anders MET XP :confused:

b-tje vaaaaaaag

Ik denk dat hij ooit verkeerd gedeïnstalleerd is. Dat er nog restjes op de schijf staan oid. Het breemde is dat hij dan vast zou moeten lopn als hij wat aan het register toevoegde. En 'car.viv' hoort toch echt niet in het register thuis...

Hmmmm... NFS 4 is net nieuw en op die pc heb ik nog nooit NFS 4 geinstalleerd! :confused:

Geplaatst door Supersurver
Hmmmm... NFS 4 is net nieuw en op die pc heb ik nog nooit NFS 4 geinstalleerd! :confused:
ow, das vreemd. Maar als je het eerst half installeerd hij loopt vast, dan staan er ook dingen in je register die er niet thuishoren. Toch ff doen dus.

Heb je je virusscanner uit staan als je installeerd??

..... ik heb in het register gezocht .... maar vond geen dingen van NFS 4..... b-tje vaag hoor maar als je normaal installeerd dan maakt dat toch niet uit dat er al wat in het register staat???

nee, dat maakt als alles goed gaat idd niet uit, maar daardoor kan de installatie wel vastlopen.

al een regcleaner gedraaid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan