NFS Hot Persuit 2010 -( WAT EEN TELERUSTELLING), hoe kan ik schakelen???

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
mijn god, wat een geld verkwisting is dit geweest zeg (als ik m had gekocht, ben ik blij dat er torrents zijn)!!!
Hot persuit 2010, heb er maanden naar uitgekeken maar wat een bagger game zeg!!!
zoals altijd voldoet de game niet aan de specs die t zelf opgeeft nodig te hebben want mijn specs moeten deze game makkelijk aankunnen. maar de fps blijven laag en wanneer t echt drukt wordt in beeld vindt zelfs wat lag plaats. we zullen wel weer op een patch moeten wachten, alhoewel ik de game dan allang gedeleted heb natuurlijk!!

mijn grootste ergenis is dat ik niet kan schakelen, (hoop dat ik t mis heb en dat die optie er wel is, wie t weet mag t zeggen). maar weet wel zeker dat die er niet is, heb zeker 10 min. gezocht ernaar.
hoe kunnen ze nu een race game releasen zonder optie van zelf schakelen?!?!?!

nee, wat een bagger game!!!
sorry voor hen die het wel redelijk vinden, maar ik vind t gewoon een regelrechte aanfluiting van een race game.
weet wel dat HP1 ook geen zelf schakelen optie had, maarja, die werd gereleased zo'n 10 jaar geleden!

Hot Persuit 2010, om te janken!!!!

leon

Heb em ook, staat niets over schakelen onder de instellingen. Kan je wel vergeten ben ik bang.

Ik heb dat spel niet.
Je kan inderdaad niet zelf schakelen, maar ik heb iets gevonden zodat je wél zelf kan schakelen in Need For Speed hot Pursuit 2010.

Dit heb van de Description van een youtube-video gekopieerd:

ManualMod v.1 Link: http://www.tocaedit.com/IB/index.php?automodule=downloads&showfile=65

Om hem te kunnen downloaden moet je op de bovenstaande link klikken.
Dan moet je even naar onderen scrollen en klik dan op 'Download File'.

Als je nog een cockpit mod wil, dan moet je zelf naar de video gaan.
KLIK HIER om naar de video te gaan.

Ik hoop dat dit helpt!

Laatst bewerkt:
wow, Multirobert, hartelijk bedankt joh!!
en dat deze mod al zo snel is gemaakt/gereleased!!

die kockpit view kan me niets schelen, persoonlijk gebruik ik altijd de camera achter de wagen in race games.
maar ik kan het gewoon niet uitstaan als ik niet zelf kan schakelen!
niet in echte auto's, maar ook niet in race games. weet niet wat dat is, maar dat neemt alle lol weg.

heb m gedownload en ga m vanmiddag proberen wanneer ik wat tijd heb.
heel erg bedankt!!!

leon

Graag gedaan!

Ik schakel ook altijd zelf in een race game. Dat rijd veel fijner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan