NFS MW probleem Win7x64

Status
Niet open voor verdere reacties.

trompethans

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Ik heb NFS Most Wanted gekocht via bol.com en geïnstalleerd op mijn windows 7 64 bits computer. Op mijn Vista werkte het prima. Installeren gaat ook wel, maar zodra ik speed.exe open, dus als ik wil gaan spelen, zegt hij:
“Kan de dvd niet vinden. Plaats de juiste dvd, klik op OK en start het programma opnieuw.”

Ik heb heel het internet al afgezocht naar oplossingen maar het lukt gewoon niet. Ook uitvoeren in compatibiliteitsmodus Windows XP helpt niet. Kan iemand me helpen?

Vreemd is dat als ik op de cd-rom het programma EasyInfo V.2 open om te kijken of mijn computer geschikt is voor het spel, komt er te staan dat ik faal. Ik zou 0.0 kB Display Memory hebben hoewel ik 1.0 GB heb. Ik zou ook 1.0 kB RAM hebben, maar ik heb 8,0 GB.

Ik vind het zo’n leuk spel en ik kan het niet spelen. Iemand alsjeblieft een oplossing?

neem hier even een kijkje. Als dit aangeeft dat je pc voldoende requirements heeft, pobeer dan uit te voeren als administrator door met je rechtermuisknop op speed.exe te klikken en keuze te maken uit "Uitvoeren als Administrator, of, Als Administrator uitvoeren".

Het zou toch moeten kunnen. Opnieuw installeren. Hoe zit het met veilige modus opstarten.

Hoe bedoel je precies met: Hoe zit het met veilige modus opstarten? Opstarten in veilige modus lijkt mij niet echt nodig, wat wil je in veilige modus gaan doen als ik vragen mag?

Volgens die site heb ik een prima pc. (NVIDIA Geforce GTX560, 8GB RAM, Intel 4X 3,4GHz)
Opnieuw opstarten helpt niet.
Opnieuw installeren ook niet, als minstens drie keer geprobeerd.

Veilige modus? Zou niet moeten uitmaken toch?

Nee vandaar dat ik aan manamana vraag vanwaar die veilige modus. Heb je al geprobeerd dit spel met Administrator rechten uit te voeren?

Anders is het misschien mogelijk hier een kijkje te nemen, het is wel in het engels:

Klik hier voor de website.

Mocht je Engels niet geheel goed zijn, dan hoor ik dat graag, want dan probeer ik het zo goed mogelijk voor je te vertalen ;)

Laatst bewerkt:
Mijn Engels is idd niet echt goed.
Maar ik heb er uit begrepen dat is in REGEDIT selectief aan moet vinken en vervolgens weet ik het niet.
Moet ik ALLE services uitschakelen behalve microsoft services? En de services van mijn processor staan daar ook bij en videokaart ook...? Dus ALLEMAAL lijkt me niet..

Was in een ander scherm aan het typen en dat kwam hier terecht, dus teveel schermen open staan foutje bedankt.

Laatst bewerkt:
Ja, de pc ziet hem gewoon in mijn A:\ drive zitten.
Ik heb hem ook zonder problemen geinstalleerd, maar dan komt het spelen van de game...:o

Kan iemand mij nog verder helpen?

Ik ben trouwens van plan het spel nog eens opnieuw te installeren en volledig te verwijderen uit het register, maar ik weet niet hoe. Hoe verwijder je iets compleet uit het geheugen en register (regedit.exe)???

op mijn win7 ultimate ×64 laptop werkt NSFWorld wel.
daar ligt het dus niet aan,
een trukje om je PC te repareren:
Windowstoets+R >> cmd+<enter> >> sfc /scannow+<enter>
^^wees gerust, dit herstelt alleen het systeem, dus je documenten, instellingen en programma's blijven intact

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan