NFS Pro Street: Tunen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas0007

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Hallo,

Ik wilde aan mijn collega-gamers, die Need For Speed Pro Street in bezit hebben, vragen hoe je een auto voor meerdere onderwerpen tuned.
Als je auto bijvoorbeeld getunded is volgens het thema 'Grip', kan je diezelfde auto dan niet nog eens tunen voor een andere racecategorie als bijvoorbeeld 'Drag'?
Ik kan namelijk mijn auto wel 3 maal tunen, maar dat is altijd voor 'Grip' als je auto voor 'Grip' bedoelt is.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

t is alweer even geleden dat ik Pro Street speelde, maar ik geloof dat dat niet kan, dat je wagen zeg maar vast zit aan t soort racestijl.
kan me herinneren dat ik met t zelfde probleem had te kampen, maar, pin me er niet op vast, t is alweer een tijd geleden dat ik m speelde.
vond t hele menu toch niet lekker lopen in de NfS, vond t verwarrend en t koste veel tijd met proberen om er een beetje wijs uit te worden. en dat met een NfS game, die gasten hebben heel wat developers ervaring, vreemd.

leon

nope dat kan denk ik niet want als je van drag naar drift gaat bijvoorbeeld dan vraagd hij omhele andere prestaties van de auto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan