nfs shift m3 gt2 masarati mc12

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
hallo
ik wil graag weten of iemand mij kon vertellen hoe ik m3 gt2 en masarati mc2 kan krijgen
ik ben level 22 ik heb 380 sterren

ik kan nergens vinden deze auto's ik had ergens gelezen dat ik die moetst kopen ofzoiets
maar kan je het ook zonder (kopen) krijgen

alvast bedankt.....

heb even voor je gekeken en t de Maserati is een leen auto, weet niet wat dat precies inhoudt.
en die BMW daarover vond ik 2 antwoorden, eentje zegt dat je die auto enkel kon krijgen als
kado wanneer je de game pre ordered (dus kocht toen hij nog moest uitkomen).
en een ander zegt dat je de BMW enkel kan krijgen wanneer je de NFS Live World Tour wint.

leon

heb even voor je gekeken en t de Maserati is een leen auto, weet niet wat dat precies inhoudt.
en die BMW daarover vond ik 2 antwoorden, eentje zegt dat je die auto enkel kon krijgen als
kado wanneer je de game pre ordered (dus kocht toen hij nog moest uitkomen).
en een ander zegt dat je de BMW enkel kan krijgen wanneer je de NFS Live World Tour wint.

leon

oke maar waar staat leen auto kheb overal gekeken kan je mij precies uitleggen wait ik moet doen...
en over die bmw ik heb NFS live world tour gewonnen maar waar staat ie dan ook bij leen auto ofzo?

ohhhh man ik ben dom
als je quick race doet kan je 8 en 9 klikken dan staat er reward cars en al die zooi

-----.------ lol.....

goed te horen dat je de wagen gevonden hebt.
eerlijk gezegt wist ik t allemaal ook niet hoor, had t gewoon even gegoogeld en kwam zo aan
die antwoorden. t is alweer jaren geleden dat ik de game heb gespeelt, zodoende.

succes,
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan