nfs u2

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
hoi

ik ben met nfs best wel ver....maar k kan niej verder komen :confused:
ik heb de helft maar van coal harbor (east), de andere helf kan ik nog niet komen en ik heb ALLE races gedaan die ik op de platte grond kan zien....ook met een suv.
heeft er iemand een oplossing of tip voor mij????

Laatst bewerkt:
er zijn races die niet op de plattegrond staan, die vind je doordat je smsjes krijgt van een of andere vage gast. Ook kun je proberen om je auto tot het maximaal aantal sterren te tunen die je kunt krijgen op dat punt (ik weet niet precies hoe veel dat is) Dus gewoon alle nieuwe tune dingen kopen, ook moet je alle race shops gevonden hebben

so iets dagt ik ook al.....maar ik ben 1 keer gebeld...en daarna niej meer, dat komt warschijnlijk omdat ik niej lang genoeg bezig ben want hij saved (als t goed is) alleen na een race (heb m op auto save staan).

maar is er dan iemand die weet waar die races zijn??
zo jah...zou die dan een screen van de platte grond willen maken zonder de andere races en shops en dan in paint pijltjes of iets op de plek willen zette waar een race is???:D

alvast bedankt:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatst door kevin sk8erboy
so iets dagt ik ook al.....maar ik ben 1 keer gebeld...en daarna niej meer, dat komt warschijnlijk omdat ik niej lang genoeg bezig ben want hij saved (als t goed is) alleen na een race (heb m op auto save staan).

maar is er dan iemand die weet waar die races zijn??
zo jah...zou die dan een screen van de platte grond willen maken zonder de andere races en shops en dan in paint pijltjes of iets op de plek willen zette waar een race is???:D

alvast bedankt:thumb: :thumb: :thumb:

hoeft niej meer! :D

ik ben nog even weze knijen met m'n sterren en ik heb er weer wat bij:D

bedankt voor de info:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan