Nfs U2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit kan absoluut wel, er is een crack om muziek er in te plaatsen.

Zoek maar eens via google.

Dit kan absoluut wel, er is een crack om muziek er in te plaatsen.
Dit is alleen voor need for speed underground 1, niet voor 2:confused: En als je het zo absoluut weet , zet er zelf ff een link bij dan:eek:

net nog even gecontroleerd bij mijn zoon, werkt absoluut.
geen link: zie de huisregels.

geen link: zie de huisregels.
Hoezo zie de huisregels, als de crack ervoor zorgt dat je eigen muziek erin kan zetten, mag dat toch wel? Ik ben ook nogal actief op need for speed forums en daar heeft niemand een tool voor eigen muziek, dus ik ben nu wel een beetje benieuwd geworden eigenlijk.:D

Geen discussie mogelijk:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Maar zoek even op google, hebben mijn kinderen ook gedaan en de oplossing gevonden.

Er is een groot verschil tussen een crack en een mod. Een mod is een aanpassing aan een spel. Dus waar jullie het over hebben.

De mogelijkheid om je eigen muziek in het spel te zetten is misschien niet geliefd door de fabrikant, maar is niet verboden. Als je met het zelfde programma ook de huidige muziek eruit kan halen en daarna op je pc kan zetten als b.v. mp3 dan is het wel verboden.

Mods (waar het hierom gaat) mogen dus wel!!!

ja idd, en als je op google zoekt naar alle morgelijke vormen die je kunt bedenken, kun je nog niks vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan