NFS Undercover loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicksanten

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Beste helpers,

Ik speel al een tijdje NFS undercover zonder enige problemen, sinds vandaag helaas. Ik was rustig aan het racen en ineens... loopt hij vast, alles stil geen geluid ik kon helemaal niks meer, geen alt tab, geen ctrl alt delete, geen esc helemaal niks het enige wat ik kon doen is de me pc resetten, daarna weer spelen na 5/10 min weer super hard vastgelopen, dit keer happerde me geluid nog 10 sec. maar ging daarna uit...

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Voor de specs van me pc effe op mijn naam klikken, maar dat kan volgens mij niet het probleem opleveren:P

Alvast bedankt!

Temperatuur probleem wellicht. Is de kast van binnen goed schoon?

Dat kan niet het probleem zijn de kast is 2 maanden oud en er zitten 2 120 mm fans in en 1 230 mm fan:P...

Met assassin's creed en NFS zie ik trouwens ook soms allemaal rode stippen op me beeld heel raar!

Het kan altijd dat je videokaart bijvoorbeeld oververhit raakt.
Misschien een keer stofzuigen binnenin.

Heb je ook vasthangen buiten gamen, of tijdens het internetten? :rolleyes:

Nee, nooit alleen bij spellen.

Maar heb laatst ook een keer autotune gedaan in de ati catalyst misschien heeft dat er mee te maken?

Zou kunnen. Check voor de zekerheid even de temperaturen in je Bios of gewoon via PC Wizard (klik).

Wat betreft je ATi Catalyst autotune, even het programma starten (Ken het verder niet) en de settings weer terug naar af zetten (Default settings is het meestal).

Temperatuur tijdens het gamen meten?... heb ze nu weer naar beginwaarden gezet.

Neeeeeeeeeeee, net weer NFS gespeeld, had met dat ati catalyst alle instellingen weer op normaal gezet, na 10 min weer vast + blauw scherm, nou weet ik niet precies wat dit inhoud?...

Over de temperaturen, als hij vastloop kan ik niet meer bij me bureablad komen dus ook niet de temperaturen meten, tevens word in pc wizard de temperatuur van me videokaart niet eens genoemd:(

Eventjes tijdens het opstarten op F8 drukken. Dan krijg je verschillende keuzes. Waaronder de keuze:

Het systeem uitschakelen bij een systeemfout uitschakelen (Of iets in die buurt).

Kies die optie, ga weer het spel spelen en wacht tot je het blauwe scherm krijgt. Geef ons dan de nodige info om erachter te komen wat het is.

(Bijvoorbeeld:)

[smallimg]http://www.helpmij.nl/leden/probleempjes//naamloos.JPG[/smallimg] (klik)

Dat wat omcirkelt is willen wij graag weten :)

Hij doet het weer, ik had die beginwaarden in ati catalyst niet toegepast ze stonden dus nog op die automatische overklok, nu wel gedaan en het werkt weer:D... toch bedankt voor jullie hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan