nfs underground 2 opslaglocatie carriere computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

krari

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
9
hallo,

ik heb net een nieuwe computer, maar ik wil dus mijn oude carriere, waarmee ik al een aardig eind ben, van de andere computer, op mijn nieuwe computer zetten, zodat ik zo verder kan met underground 2, waar ik was gebleven. snappen jullie het?

maar waar wordt dat opgeslagen? ik kan die opslaglocatie niet vinden, dus ook niet kopieren naar de nieuwe computer.........:(

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.....

krari
 
Meestal in %appdata% en dan even kijk voor Need for speed underground map.
 
Op de volgende locatie staan ze;
"C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2\"
 
Op de volgende locatie staan ze;
"C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2\"

ja das met xp

maar me vader zegt dat het wel eens bij appdata kan staan, verborgen map bij win7

maar iig bedankt! ik ga ff kijken of ik het kan vinden...
 
volgens mij heb ik hem gevonden.....:)
maar nu volgend probleem: ik heb underground geïnstalleerd, en ik doe de cd erin, zegt ie plaats cd 1, doe ik dat zegt ie plaats andere cd ofzo.... enig idee heo dat kan?
ik heb hot pursuit 2010 ook op me pc staan.
maar op me vorige pc had ik ze ook allebei erop staan, maar toen had ik eerst u2 en daarna hp 2010 geinstalleerd....
iemand??
misschien even u2 opnieuw installeren, en anders hp 2010 deinstalleren en dan u2 installeren en dan hp 2010?

snappen jullie het nog??:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan