NFS Underground 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanmethorst

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Hallo allemaal,

Sorry voor de zoveelste vraag over NFS u2, maar ik heb echt een probleem:

Ik heb alle races gehad, er zijn geen tegenstanders meer, alle races die me doorgebeld zijn heb ik gewonnen. (denk ik!!), heb de nieuwste auto voor 100 % getuned, alle shops gevonden, vette kleuren, spoilers, spinning weels etc. Maar er staat echt nergens races meer!!! Ik was zo hopeloos dat ik een trainer heb ingeschakeld en dat ik nu 99.999.999 aan geld heb! maar ik kan nog steeds helemaal niets!!!!

Wie kan me helpen!?

b.v.d.

Stefan

Laatst bewerkt:
Heb je hem niet gewoon uitgespeeld:p ...

Hoeveel procent heb je gespeeld?(f4)
Heb je echt alle races gehad?(worldmap)

Ik ben nu op 63%, en alle races in de worldmap heb ik gehaald. Heb echt geen idee wat ik kan doen en heb bij elkaar al een uur of 5 nutteloos rondgereden zonder dat ik iets kan vinden!

Stefan

Ik zit zelf op 61% zag ik net.
(thnx Tarabass voor die F4 tip, wist ik nog niet)

D'r staat nog een stuk of tien races bij mij op de kaart.
Heb je alle Special events ook gedaan?
(DVD covers en magazines)

ja, er staat geen enkel circeltje, kruisje of wat dan ook op mijn kaart, alleen nog maar gevulde circels. Wat me wel opviel is het volgende:

Total Reputation
Stage 1 : 900.0
Stage 2 : 4,100.0
Stage 3 : 5,800.0
Stage 4 : 5,700.0

Ik denk dat de 4e hoger moet zijn dan de 3e voordat je verder mag naar stage 5. Maarja, hoe krijg je deze hoger als er geen races meer zijn? Als dit niet kan is dat natuurlijk wel een fout in het spel!! Dan zouder er automatisch een paar (moeilijkere) races bij moeten komen waarbij je dit omhoog kunt halen..! Nu kan ik namelijk helemaal niets meer!!

Kan dit de fout zijn? En zo ja, hoe los ik dit op? Hoe kom ik verder naar stage 5 zonder races..!?

Stefan

Ook al flink wat andere auto's in de stad zelf uitgedaagt?

Ik ben bang dat die trainer, dan alles heeft verpest.:(

Hoezo? er waren al geen tegenstanders meer vóór ik de trainer gebruikte. Er was helemaal niets meer!

Geplaatst door stefanmethorst
Hoezo? er waren al geen tegenstanders meer vóór ik de trainer gebruikte. Er was helemaal niets meer!
Zeer vreemd dan.
Ik heb hem net even naar de 63% gespeeld en heb nog 13 races totaal op de world map staan.:confused:

Zit trouwens in Stage 5.
(Coal harbor west)

Geplaatst door stefanmethorst
Heel vreemd!! En jou reputation points?

Stage 1 : 1,400.0
Stage 2 : 3,900.0
Stage 3 : 5,600.0
Stage 4 : 6,700.0
Stage 5 : 7,900.0(tot nu toe)

Ik weet al wat ik fout heb gedaan:

Je moet met elk centje wat je hebt je auto verbeteren!! Dan krijg je meer stile points en dán kun je verder naar de volgende stage. Ik ben maar opnieuw begonnen. Nu heb ik bij stage 1 : 1,100.0 en bij stage 2 (tot nu toe!) 2,300.0.

Iedereen bedankt voor de hulp.

Stefan

p.s. de 2e x is net zo leuk als de 1e keer, en het is net zo moeilijk ;) conclusie: Als je het spel goed speelt is het absoluut NIET moeilijk!

Kijk hier eens, misschien kom je er verder mee, ennuh idd als je een 6 sterren-auto hebt kun je ook weer verder he...

Ik heb hem zelf ook nog niet uitgespeeld, maar lees veel op forums dat je ook met een suv-wagen(of iets dergelijks, zon grote iig) moet racen. Ook lees ik dat er nog verborgen races zijn, die je moet halen, wat overigens heel irritant zou zijn...

PS:Vind m ook zeker zo vet dat ik hem ook denk ik wel twee keer ga spelen:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan