nfsmw blacklist 6 vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbvwes

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2010
hallo ik heb nfsmw lacklist 6 verslagen. ik had zn auto gewonnen ik ga naar de schop en zie dat hij al onderdelen heeft die je pas met blacklsit 3 krijgt er staan een v bij en een slotje:P best welr aar is dit altijd zo?

dat weet ik

ik heb het ngo iet geunlockt maar het zit wel al op mijn wagen. hoe kan dat of heeft blacklsit 6 dat toegevoegd?

oja

snap et al heb nu blacklsi 5 verslageen en die heeft ook al dingen die ik neit kan eff een vraagje he.

1ik heb nu de galardo speed is heele rg hoog accelration si hoog en besturen het hoogst.

2en ik heb een covrvette nog wat van blacklist 5 zijn speed is eitsjes ne echt ietsjes tragen en zijn accelration is ietjes hoger dan die galardo en besturig is het zelfde welke is dan het beste?

de 2 omdaty hij sneller optrekt met accelration?

de galardo is het best meestal heeft de ene naar de ander een betere auto

?

maar ene heef mer speed end e andere meer accelration dat ej sneller optrekt enzo

ja dat je nie snel optrekt is niet zo belangrijk dan dan haal je ze maar andere keer in de race in of je wil direct voor staan dan is het wel slim om die dan te neme maar dan word je misschien sneller ingehaalt want hoe verder je komt hoe moeillijker het is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan